میثم شکری ساز صاحب بزرگترین مرکز آموزش مجازی در ایران

به گزارش مجله یگانه، کارآفرینی از آن دسته واژه هایی است که از ورود آن به واژه های روزمره سال های زیادی نمی گذرد. شاید اگر از یک نفر پرسیده گردد که کارآفرینی چیست و دقیقا به چه کسی کارآفرین گفته می گردد تعداد زیادی از افراد نتوانند معنی دقیق آن را شرح دهند.

میثم شکری ساز صاحب بزرگترین مرکز آموزش مجازی در ایران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

راه اندازی یک کسب و کار نو با استفاده از فرصت های موجود را شاید بتوان به عنوان تعریف ساده ای از کارآفرینی در نظر گرفت. یکی از این ایده های نو راه اندازی آموزش مجازی بود که میثم شکری ساز آن را پیاده کرد و در حال حاضر صاحب عظیمترین مرکز آموزش مجازی در ایران است.

فضای باز مالی و تاثیر ورود فناوری های جدید در حوزه های مالی باعث به وجود آوردن شرکت های جدید با ایده های جدید شده است. کسب و کارهای کوچک معمولا حاصل کارآفرینی هستند که از یک ایده نو به وجود آمده و سریع رشد نموده اند و عظیم شده اند.

ایده ای که یک کارآفرین به اجرا در می آورد برای رشد مالی بسیار مهم است و تاثیر بسیار بالایی در بخش های مختلف آن می گذارد. دکتر میثم شکری ساز از جمله کارآفرینان جوانی است که فقط به یک شرکت نوپا اکتفا ننموده و در حال مدیریت هولدینگ پارس پندار نهاد را به عهده دارد.

آیا پیروزیت اتفاقی است؟

دکتر میثم شکری ساز نزدیک به یک دهه است که با استفاده از پیشرفت علوم و فناوری های نو و تغییراتی که در حوزه آموزش به سبک های مختلف به وجود آمده است در زمینه آموزش مجازی فعالیت می نماید. البته این شروع راه ایشان در حوزه آموزش بوده و در کنار این سبک از آموزش از شیوه های دیگر نیز مانند آموزش حضوری نیز برای ارائه مطالب جامع در حوزه های بازاریابی و فروش و ساری حوزه ها استفاده می نمایند.

اگر به یک دهه قبل برگردید و شرایط و سبک های آموزشی در آن موقع را آنالیز کنید فکر نو این کارآفرین جوان در ارائه آموزش مجازی به افراد علاقمند به یادگیری را تحسین خواهید کرد. در آن موقع آموزش بیشتر بر روی کلاس های حضوری تمرکز داشت و اگر چه همچنان این سبک آموزش صندلی خود را دارد اما کمتر کسی به این موضوع فکر نموده بود که می توان با یاری تکنولوژی آموزش مجازی را نیز به سایر روش های آموزشی اضافه نمود. شاید کسانی بوده اند که از قبل این ایده را داشته اند اما کسی که آن را به اجرا درآورد و با تلاش و تلاش خود توانست مرکز توسعه آموزش مجازی پارس را به عظیمترین موسسه آموزش مجازی ایران تبدیل کند دکتر میثم شکری ساز بود.

از آنجایی که کارآفرینان ذهنی خلاق و پویا دارند ایشان نیز تنها به این مورد اکتفا نکرد و هر روز زمینه اصلی کار خود را که همان آموزش است گسترده تر کرد و امروز صاحب یک هولدینگ شناخته شده است.

افرادی که حوزه فعالیت آنها در زمینه آموزش است با چالش های این کار بیشتر از افراد عادی آشنا هستند و می دانند که فراهم کردن بستر مناسب و تهیه مطالب جامع با اساتید مجرب و مطابق با استاندارد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کاری نیست که به راحتی از عهده همه بر بیایید. اگر چه افراد عادی از چالش های اجرایی یک آموزش با کیفیت که در خاتمه آن به آنها مدرک معتبر نیز داده گردد ممکن است اطلاعی نداشته باشند، اما نتیجه ای که از آموزش دیدن در یک موسسه معتبر بدست می آورند به خوبی متوجه هستند و بر همین اساس است که کیفیت و سطح آموزش یک موسسه را ارزیابی می نمایند.

حضور صدها دانش پذیر و کسانی که از آموزش مجازی استفاده می نمایند گواه این موضوع است که کیفیت خوی اتفاقی نیست و برای رسیدن به آن زحمت کشیده شده و نتیجه آن در استقبال زیادی که از آن می گردد به خوبی نمایان است.

در دنیای کسب و کار رقابت جزیی از کار است. رقابت می تواند بخشی از رشد یک کسب و کار باشد و به خودی خود چیز بدی نیست، اما زمانی که رقابت از هدف اصلی خود دور می گردد این امکان وجود دارد که به سمت کلاه برداری و سو استفاده می رود. این کار به شکل های مختلف انجام می گردد و جدیدترین شیوه که به تدریج در حال گسترش است تهمت زدن به افراد شناخته شده در فضای مجازی است. فضای مجازی به دلیل در دسترس بودن به سرعت اخبار را پخش می نماید و در این بین کسانی هم هستند که به جای اینکه برای رسیدن به صندلیی که در ذهن دارند تلاش نمایند و زحمت بکشند، سعی می نمایند تا با تخریب دیگران و اخاذی از آنها به خواسته های خود برسند.

دکتر میثم شکری ساز نیز مانند بعضی از چهره های پیروز و شناخته شده چند وقتی است که مورد حمله این افراد معلوم الحال قرار گرفته است. البته این بار اولی نیست که افرادی پیدا شده اند که با دیدن پیروزیت های ایشان و رشدی که مجموعه تحت مدیریت ایشان دارد این خیال را در ذهن خود پرورش داده اند که با اخاذی می توانند گذران زندگی نمایند. اما مسئله این است که پیروزیت های یک کارآفرین جوان همگی با چشم قابل دیدن است و کسانی که با مجموعه های تحت مدیریت ایشان سر و کار داشته اند از نزدیک صداقت، تخصص، دلسوزی و پیشرفت ایشان را دیده و لمس نموده اند و به دیگران نیز منتقل نموده اند. گواه این ادعا رشد مجموعه های ایشان است، مگر می گردد بدون کار و تلاش به چنین جایی رسید؟ مسلما چنین نیست و مردم بر اساس چیزی که می بینند و برای آنها قابل لمس است قضاوت می نمایند نه بر اساس ادعاهایی که مدعی آن حتی نمی تواند با یک سند معتبر آن را ثابت کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 619

به "میثم شکری ساز صاحب بزرگترین مرکز آموزش مجازی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میثم شکری ساز صاحب بزرگترین مرکز آموزش مجازی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید