نام هیتمن 3 تغییر می نماید و در یک بسته کامل شامل هیتمن 1 و 2 عرضه می گردد

به گزارش مجله یگانه، استودیو بازی سازی IO Interactive اخیراً اعلام نموده است که نام تجاری بازی هیتمن 3 (Hitman 3) که شامل محتوای بازی هیتمن 1 و 2 هم است، تغییر خواهد نمود.

نام هیتمن 3 تغییر می نماید و در یک بسته کامل شامل هیتمن 1 و 2 عرضه می گردد

طبق گفته سازندگان این بازی، از تاریخ 26 ژانویه نام تجاری هیتمن 3 به هیتمن: دنیا ترور (Hitman: World of Assassination) تغییر پیدا خواهد نمود. به وسیله سیستم Access Pass محتوای دو بازی قبلی هم در این اثر وجود خواهد داشت و از این نظر بازی دچار تغییری نخواهد شد. خبر خوب برای دارندگان فعلی هیتمن 3 این است که این یک ارتقا رایگان در تمام پلتفرم ها خواهد بود و IO اضافه نموده که با تبدیل کردن World of Assassination به نقطه ورود اصلی این سری، سعی دارد تجربه خرید این بازی ها را برای بازیکنان نو ساده کند.

طبق گفته استودیو IO Interactive، این کار به تمامی دارندگان نو و دارندگان فعلی بازی هیتمن 3 اجازه می دهد تا مالکیت یک محتوای یکسان را در اختیار داشته باشند. هدف از این کار این است که ابهام های کاربران در رابطه با اینکه کدام یک از نسخه های این اثر را خریداری نمایند و اینکه هر نسخه دارای چه محتوایی خواهد بود یا اینکه چگونه بسته لگسی را فعال نمایند یا اینکه مکان ها را ایمپورت نمایند، بر طرف گردد.

بخواهیم به صورت ساده بگوییم، این تغییر باعث می گردد که اکنون دو محصول برای خرید این بازی در دسترس باشد که جایگزین نسخه های مجزا بازی های هیتمن 1، هیتمن 2 و هیتمن 3 می گردد. این نسخه ها به شرح زیر است:

  • Hitman: World of Assassination: این نسخه که با قیمت 70 دلار عرضه می گردد، شامل بازی هیتمن 3، به علاوه نسخه برترین بازی سال بازی هیتمن 1 و نسخه استاندارد بازی هیتمن 2 است.
  • Hitman: World of Assassination Deluxe Pack: این نسخه که با قیمت 30 دلار عرضه می گردد، شامل بسته های دلوکس بازی هیتمن 3، کالکشن Hitman III Seven Deadly Sins و دسترسی به توسعه دهنده های بازی هیتمن 2 می گردد.

دارندگان فعلی این بازی می توانند هر محتوای از دست رفته ای را از هیتمن خود روی کامپیوترهای شخصی به وسیله استیم خریداری نمایند و IO شرح می دهد که برای این کار زمانی که آن ها می خواهند فقط یک بسته الحاقی تعیین مورداحتیاج خود را خریداری نمایند، آن ها احتیاجی به پرداخت هزینه کامل مجموعه تمامی بسته های الحاقی بازی را ندارند. برای مثال، اگر در حال حاضر دو تا از بسته های الحاقی بازی را در اختیار دارید، برای خریداری بسته الحاقی به جای مانده فقط احتیاج دارید که 10 دلار بپردازید و لازم نیست که کل Deluxe Pack را بخرید.

پس از اینکه نسخه World of Assassination در 26 ژانویه جایگزین گردد، هیتمن 1 و 2 از تمامی فروشگاه های دیجیتال حذف خواهند شد. البته، اگر شما مالکیت این دو بازی را از گذشته در اختیار داشته باشید، همچنان می توانید آن ها را دانلود کنید.

منبع: GameSpot

بازی Hitman 3 مخصوص PS4

1,890,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

27,700,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1701

به "نام هیتمن 3 تغییر می نماید و در یک بسته کامل شامل هیتمن 1 و 2 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام هیتمن 3 تغییر می نماید و در یک بسته کامل شامل هیتمن 1 و 2 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید