نساجی بدون 3 مهره کلیدی به مصاف استقلال می رود

به گزارش مجله یگانه، تیم نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، عصر فردا با 3 غایب به مصاف استقلال تهران می رود.

نساجی بدون 3 مهره کلیدی به مصاف استقلال می رود

به گزارش خبرنگاران از ساری،هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پس از وقفه دو هفته ای، امروز و فردا با انجام 8 ملاقات در شهر های مختلف برگزار می گردد.

در یکی از ملاقات های این هفته، تیم نساجی مازندران از ساعت 18 فردا آدینه 28 آبان 1400 در استادیوم آزادی تهران مهمان تیم استقلال است.

نساجی در حالی فردا به مصاف استقلال می رود که سه غایب کلیدی در این بازی دارد. اولین غایب نساجی ساکت الهامی سرمربی این تیم است. او به علت تنش های به وجود آمده در بازی با گل گهر که با نتیجه مساوی یک بر یک انتها یافت 6 جلسه محروم شده است و قطعا در بازی با استقلال قادر به حضور روی نیمکت نساجی نخواهد بود.

دیگر غایبان نساجی در بازی با استقلال مسعود شجاعی و محمد قربانی هستند. بازیکن باتجربه و جوان نساجی که در بازی های قبلی در خط هافبک و دفاع نساجی به میدان می آمدند. هر دو بازیکن در بازی با صنعت نفت که با شکست دو بر صفر نساجی همراه بود با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شدند.

داوری این بازی بر عهده علیرضا فغانی از داوران بنام و بین المللی فوتبال کشورمان است محمدرضا ابولفضلی و فرهاد مروجی یاری داوران و سید مهدی مرجان زاده دا و داور چهارم این بازی هستند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1412

به "نساجی بدون 3 مهره کلیدی به مصاف استقلال می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی بدون 3 مهره کلیدی به مصاف استقلال می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید