همه چیز درباره اجاره ویلای جنگلی

به گزارش مجله یگانه، حتماً برای مسافرت دسته جمعی پیش آمده که احتیاج به اجاره ویلا جنگلی یا کنار ساحل داشته اید. اجاره ویلا را به روش های مختلف و مدت زمان های متفاوت، مانند اجاره ویلا یک روزه یا مدت دار می توان انجام داد. تجربه بودن در دامان طبیعت و لذت از آن را با اجاره ویلای جنگلی به راحتی به دست می آورید. در سراسر کشور مناطق خوش آب وهوای زیادی وجود دارد که برای اجاره ویلا مناسب هستند.

همه چیز درباره اجاره ویلای جنگلی

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

برای اجاره ویلا جنگلی روش های مختلفی را می توان انتخاب کرد که در زیر به آن ها می پردازیم:

  • روش های اجاره ویلای جنگلی
  • هزینه اجاره ویلا
  • نکات مهمی که برای اجاره ویلا باید رعایت شوند.

روش های اجاره ویلا

برای اجاره ویلا با روش های مختلفی می توان اقدام کرد. از مراجعه حضوری و یا هماهنگی با آژانس های مربوطه تا رزرو به صورت اینترنتی، روش های مختلفی هستند که می توانید با آن ها ویلای جنگلی خود را رزرو کنید.

مراجعه حضوری

عموماً در نزدیکی تمام مکان های جنگلی و سرسبز کشور، بالأخص مناطق شمالی، مکان های خاصی برای اجاره ویلا وجود دارد. محال است که از کنار آژانس ها و کیوسک های اجاره ویلا گذشته و آن ها را نبینید. انواع و اقسام تابلو و بنری که حکایت از انواع و اقسام ویلا از دوبلکس گرفته تا یک اتاق و سوییت، همه را در معرض دیدتان قرار می دهند. مدت زمان آن نیز بسته به درخواست شما می تواند به صورت اجاره ویلا یک روزه و یا مدت دار باشد.

گرچه در زمان تعطیلات رسمی شانس کمتری برای اجاره ویلای جنگلی با این روش، به دلیل تقاضای بسیار زیاد و مراجعین متعدد خواهید داشت. در تعطیلات نوروز از طرف سازمان گردشگری و شهرداری مناطق مختلف، کیوسک های اسکان مسافران متمرکز و منسجم تر به فعالیت مشغول اند. گرچه همواره معضل اعتماد به افرادی ازاین دست را نیز نمی توان نادیده گرفت.

رزرو به صورت اینترنتی

امروزه سایت های معتبر بسیاری هستند که درزمینه اجاره ویلا و مستغلات فعالیت می نمایند. در این سایت ها می توانید مکان موردنظر خود و امکانات ویلا را به صورت کامل ببینید. قیمت ها را مقایسه کنید. شرایط هرکدام را سنجیده و انتخاب بهتری داشته باشید.

هزینه اجاره ویلا

هزینه اجاره ویلا یک روزه با توجه به نوع ویلا جنگلی یا ساحلی و متراژ و امکاناتی که هر ویلا در اختیار مسافران و مهمانانش قرار می دهد، متفاوت است. تعداد مهمانان نیز در نحوه محاسبه قیمت روزانه اجاره ویلا مؤثر است. ویلای جنگلی معمولاً به صورت دربست در اختیار مسافران و مراجعین قرار می گیرد و به همین دلیل قیمت بیشتری دارد.

زمان مراجعه، یکی دیگر از آیتم های مؤثر در نحوه محاسبه قیمت اجاره ویلاست. معمولاً شمال کشور در فصول سرد سال مراجعین کمتری برای اجاره ویلا دارد، بنابراین قیمت اجاره ها از دیگر فصول سال کمتر است.

معمولاً در تعطیلات چندروزه که تمام هم وطنان شاغل توان رفتن به مسافرت رادارند با توجه به میزان عرضه و تقاضا قیمت ها رشد بیشتری خواهند داشت.

آیتم هایی که ذکر شد بر میزان قیمت اجاره ویلا خصوصاً ویلای جنگلی و مبلغ اجاره آن بسیار مؤثر است. در حال حاضر با توجه به سرما و شرایط آب وهوا ویلای جنگلی از حدود 60 هزار تومان تا حتی مبلغ 700-800 هزار تومان برای یک شب متفاوت است. گرچه همواره مکان های ارزان تر که به عنوان کلبه ارائه می شوند نیز موجود است. به همین صورت ویلاهای بسیار شیک و مجهز و دو یا تریبلکس باقیمت های حدود شبی یک میلیون تومان نیز یافت می گردد.

نکات مهمی که برای اجاره ویلا باید رعایت شوند

  • با توجه به احتیاج خود و خانواده نوع ویلای جنگلی خود را مشخص کنید. تعداد طبقات و اتاق ها را از قبل مشخص کنید.
  • از سالم بودن سیستم های گرمایشی و سرمایشی آن حتماً قبل از اسکان اطمینان حاصل کنید.
  • ویلای جنگی با توجه به دور بودن از شهر باید از امنیت لازم برخوردار باشد.
  • به هرکسی برای اجاره ویلا اعتماد نکنید. امنیت خود و خانواده تان در زمان اقامت شما در آن مکان ممکن است توسط افراد سودجو به خطر بیفتد.
  • هر ویلا معمولاً تعداد افراد مشخصی را برای اسکان می پذیرد. قبل از پرداخت هرگونه وجهی از امکانات لازم به تعداد تمام همراهانتان مطمئن شوید.
  • بیشتر ویلاها که به طور قانونی برای اجاره قرار می گیرند برگزاری مهمانی را ممنوع می دانند. در صورت احتیاج حتماً از قبل با صاحب ملک هماهنگی های لازم را انجام دهید.
  • قبل از پرداخت پیش پرداخت و رزرو از امکان اسکان خود در تاریخ مشخص مطمئن شوید.گاهی افراد واسطه بدون هماهنگی با مالک اقدام به اجاره ویلا می نمایند.
  • در صورت عدم امکان حضور در تاریخ مقرر از قبل با مالک هماهنگی نموده و احتمالاً مبلغی را از پیش پرداخت را از وجه اصلی کم می نمایند. بنابراین قبل از اقدام به رزرو اجاره ویلا برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.
  • سالم بودن آب شرب و امکانات رفاهی دیگر از قبیل اجاق گاز، یخچال و… قبل از اسکان جزء مواردی هستند باید چک شوند.
  • گرچه شاید شما برای تجربه طبیعت ویلای جنگلی را انتخاب نموده اید اما آنتن دهی تلفن همراه هم امری لازم است.
  • تعداد روزهای اقامت خود را در صورت امکان از قبل مشخص کنید. هزینه اجاره ویلا یک روزه با یک هفته و یا بیشتر متفاوت است. معمولاً اقامت بیشتر تخفیف شامل تخفیف می گردد.
  • بهتر است لوازم بهداشتی شخصی و حتی ملحفه های یک بار مصرف را با خود همراه داشته باشید. بسیاری از کارکنان ویلا و صاحبانشان برای جلب رضایت مشتری هم که شده نظافت را معمولاً رعایت می نمایند.

برای تجربه ای لذت بخش در دل طبیعت و بهره گیری از هوای مطلوب به دور از شلوغی و آلودگی شهرها اجاره ویلای جنگلی گزینه مناسبی است. برای اجاره ویلا یک روزه می توانید با مراجعه به سایت های مختلف اطلاعات مورداحتیاج خود را جستجو کنید. بازه قیمت اجاره ویلا بسیار گسترده است. با توجه به احتیاج خود و همراهانتان قبل از آغاز سفر اقدام به رزرو ویلای جنگلی موردعلاقه تان کنید. حتماً نکات مهم و ضروری امنیت و آسایش را قبل از پرداخت هرگونه وجهی چک کنید.

منبع: هومینگ
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 442

به "همه چیز درباره اجاره ویلای جنگلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره اجاره ویلای جنگلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید