Chief of War؛ جدیدترین سریال جیسون موموآ و تحقق رویای او

به گزارش مجله یگانه، تقریباً یک سال از معرفی سریال Chief of War با حضور جیسون موموآ به عنوان نقش اصلی، می گذرد. موموآ در مصاحبه اخیرش از این نقش به عنوان جام مقدس خود یاد کرد و اعلام کرد که این نقش بزرگترین آرزوی او به عنوان یک بازیگر بوده است. علت خاص بودن این پروژه برای او این است که سریال Chief of War، یک درام تاریخی درباره هاوایی است که داستان واقعی فرمانده کایانا (Kaiana) را دنبال می نماید. موموآ در هاوایی به جهان آمده است و پدرش از نژاد بومی هاوایی است، به این معنی که این سریال فرصتی برای او ست تا داستان مردمش را تعریف کند.

Chief of War؛ جدیدترین سریال جیسون موموآ و تحقق رویای او

بیانیه موموآ درباره نقش وی سریال Chief of War:

این نقش جام مقدس من است، کودک من و رویای من؛ مانند نقش شجاع دل یا با گرگ ها می رقصد. هیچ وقت فکر نمی کردم اینقدر بزرگ باشد. این نقش سخت ترین و چالش برانگیزترین کاری است که تا به حال انجام داده ام. این آخرین رویای بزرگی است که برایم به جای مانده است. بقیه چیز ها فقط نوعی بازیگری برای دستمزد است، اما این نقش ادای احترام من به مردمم خواهد بود. ما در هاوایی داستان های بسیار زیبایی داریم که هیچ کس از آن ها خبر ندارد. تنها چیزی که به آن اهمیت می دهم این است که کار درستی برای مردمم انجام دهم. این سریال برای بچه های بومی هاوایی است که وقتی بزرگ می شوند بفهمند که ما جنگجو هستیم و از کجا آمده ایم و زبانی را که از ما سلب شده است را درک نمایند. مانند بیشتر قبایل بومی، همه چیز از ما گرفته شده است. مثل بازسازی و ساختن دوباره پل هاست.

در خصوص Chief of War چه می دانیم؟

هیجان موموآ برای Chief of War انتظارات را برای تماشا این سریال تشدید نموده است. خبر ساخت این سریال Apple TV، اولین بار در آوریل 2022 با معرفی موموآ به عنوان نقش اصلی، اعلام شد. در ابتدا اطلاعات زیادی در خصوص نقش موموآ وجود نداشت، اما بعداً تأیید شد که او نقش کایانا را بازی خواهد نمود. Keawe-Kaʻiana-a-Ahuula، معروف به کایانا، یک جنگجوی اهل هاوایی بود که از 1775 تا 1795 زندگی می کرد. کایانا یکی از اولین بومیان هاوایی بود که به ایالات متحده و چین سفر کرد و شخصیت مهمی در تاریخ اتحاد هاوایی بود.

موموآ علاوه بر ایفای نقش در این سریال، قرار است نویسندگی و تهیه نمایندگی Chief of War را نیز بر عهده بگیرد و مطمئن گردد که این پروژه با دیدگاه او برای ادای احترام به جمعیت بومی هاوایی و تاریخ آن مطابقت دارد. در همین حال، تمورا موریسون در این سریال به عنوان شاه کاهکیلی (King Kahekili)، یک فرمانده جنگجوی برجسته و یک پادشاه مائویی انتخاب شده است. لوسین بوکانان و کاینا ماکوا نیز در این سریال بازی می نمایند.

Chief of War سفر های کایانا به خارج از کشور و آنچه را که در خصوص جزیره زادگاهش در طول این سفر ها آموخته و اتحاد هاوایی را روایت می نماید. این سریال در مجموع از هشت قسمت تشکیل خواهد شد که هنوز تاریخ انتشار آن تعیین نشده است.

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1746

به "Chief of War؛ جدیدترین سریال جیسون موموآ و تحقق رویای او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Chief of War؛ جدیدترین سریال جیسون موموآ و تحقق رویای او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید