آخرین خبر از مهدی قایدی؛ امارات منتفی شد!

به گزارش مجله یگانه، طی روزهای گذشته بحث انتقال مهدی قایدی به شباب الاهلی امارات یکی از داغ ترین سوژه های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بوده است. مهاجم آبی ها که تا سال 1402 با استقلال قرارداد دارد، با پیشنهادهایی از تیم های خارجی روبرو شده اما جدایی او منوط به رضایت باشگاه ایرانی است.

آخرین خبر از مهدی قایدی؛ امارات منتفی شد!

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

از اینرو مسئولان استقلال هم در پی آن بودند تا از انتقال قایدی درآمدزایی نمایند و در شرایطی که با مسائل اقتصادی متعددی دست و پنجه نرم می نمایند، از پولی که به دست می آورند در جاهای دیگر هزینه نمایند.

از این رو با توجه به اینکه پیشنهاد اقتصادی شباب الاهلی امارات از تمام تیم های خارجی خواستار قایدی بهتر بود، مدیران استقلال با اماراتی ها وارد مذاکره شدند. احمد مددی مدیرعامل استقلال که این روزها برای بازدید از امکانات کمپ الوصل امارات برای برپایی اردو به دوبی سفر نموده، مذاکراتی را با مدیران باشگاه شباب الاهلی داشت.

در این خصوص روز گذشته آخرین دور مذاکرات میان استقلال و شباب الاهلی انجام شدکه حالا گفته می گردد توافقی حاصل نشده است. در این خصوص انتظار می رفت که با توجه به پیشنهاد رضایتنامه دو میلیون دلاری به استقلال مسئولان باشگاه ایرانی با جدایی قایدی و رفتنش به امارات موافقت نمایند اما حالا اخباری در رسانه های اماراتی وجود دارد که این موضوع منتفی شده است.

رسانه اسپورت امارات در این خصوص نوشته است: مذاکرات شباب الاهلی با بازیکن استقلال ایران به شکست انجامید و شباب الاهلی پرونده جذب بازیکن خارجی را دوباره باز خواهد نمود.

این رسانه البته ادعا نموده الغرافه قطر یا آ.ا.ک آتن یونان مقصد قایدی خواهد بود که به نظر نمی رسد این اتفاق هم رخ بدهد.

این در شرایطی است که بعضی خبرنگاران امارات امروز صبح از توافق میان استقلال و شباب الاهلی خبر داده بودند اما حالا خبر تازهی رسیده که ظاهرا دو طرف به نتیجه نرسیدند و مذاکرات شان به شکست انجامیده است.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقات تازهی درباره قایدی رخ می دهد. در شرایطی که به نظر می رسد حضور قایدی در شباب الاهلی به طور کامل منتفی شده باشد، محتمل است پرونده لژیونرشدن قایدی بسته گردد.

موضوع اصلی اما بحث درآمدزایی استقلال از انتقال قایدی است که اگر رقم خوبی از تیم تازه این بازیکن دریافت نمایند می توانند بسیاری از مسائل اقتصادی خود را حل نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1275

به "آخرین خبر از مهدی قایدی؛ امارات منتفی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از مهدی قایدی؛ امارات منتفی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید