آخرین شرایط دانشجوی مبتلا به کرونا در دانشگاه خواجه نصیر

به گزارش مجله یگانه، معاون امور دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: حال دانشجوی مبتلا به ویروس کرونا رو به بهبود بوده و شرایط عمومی خوبی دارد.

آخرین شرایط دانشجوی مبتلا به کرونا در دانشگاه خواجه نصیر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات استرالیا تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، خبرنگاران نوشت: دو روز پیش خبری مبنی بر ابتلای یکی از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر به ویروس کرونا در بعضی از خبرگزاری ها منتشر شد که این دانشگاه تا امروز این خبر را تایید نکرده بود و حالا این خبر تایید شده و نتیجه آزمایش این دانشجو مثبت اعلام شده است.

درخصوص جزئیات این موضوع خبرنگار خبرنگاران، گفت وگویی با خرسند معاون امور دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر انجام داده که در ادامه ارائه شده است.

معاون امور دانشجویی دانشگاه خواجه در این باره گفت: یکی از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر مشکوک به ویروس کرونا بود که نتیجه آزمایش های او مثبت اعلام شد؛ به همین منظور جلسه ای برای اتخاذ تصمیمات لازم در دانشگاه تشکیل شد که طی آن قرار شد تمام خوابگاه ها تخلیه گردد.

خرسند اضافه کرد: تصمیمات اولیه گرفته شده است و درخصوص اقدامات بعدی از جمله مورد آزمایش قرار دادن هم خوابگاهی ها و سایر افراد در ارتباط با این دانشجو منتظر ابلاغیه وزارت بهداشت هستیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 349

به "آخرین شرایط دانشجوی مبتلا به کرونا در دانشگاه خواجه نصیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط دانشجوی مبتلا به کرونا در دانشگاه خواجه نصیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید