طراحی باغ: اجاره روزانه انواع اقامتگاه در کردان با لوکس ویلا

به گزارش مجله یگانه، کردان در میان منطقه ها اطراف تهران، امروزه به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری بین مردم تبدیل شده است.

طراحی باغ: اجاره روزانه انواع اقامتگاه در کردان با لوکس ویلا

جهت دریافت خدمات طراحی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اگر در این روزهای گرم تابستان با آلودگی هوا، شلوغی و مسائل روزمره دست وپنجه نرم می کنید، پیشنهاد می کنیم خود را برای یک آخر هفته مجذوب نماینده و خاطره انگیز در منطقه ای خوش آب و هوا و دلنشین آماده کنید. کردان در میان منطقه ها اطراف تهران، امروزه به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری بین مردم تبدیل شده؛ چراکه این روستای مجذوب نماینده و تماشای هم از آب و هوای دلنشین برخوردار است و هم ویلاهایی که به صورت روزانه در کردان اجاره داده می شوند، از قیمت های بسیار خوبی برخوردار هستند. در ادامه می خواهیم شما را با انواع ویلا و برترین راه برای اجاره ویلا در کردان بیشتر آشنا کنیم.

کردان را بیشتر بشناسیم

روستای کردان از منطقه ها ییلاقی اطراف تهران است که در غرب مرکز و شمال غرب کرج واقع شده است. کردان به لطف فاصله 35 کیلومتری تا تهران، از نزدیک ترین و خوش جهتترین منطقه ها اطراف مرکز است، به طوری که بخش زیادی از جهت اتوبان بوده و میانگین یک ساعت هم طول می کشد تا از تهران به کردان رسید؛ اما در نظر داشته باشید این زمان یک ساعته در روزهای آخر هفته و بعضی از ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که افراد بسیاری راهی کردان می شوند، به لطف ترافیک های سنگین گاه تا بیش از دو ساعت هم می رسد.

روستای کردان تا قبل از دهه 80 هجری شمسی، بخشی از شهرستان چندار بود اما در سال 1381، به لطف تقسیمات کشوری انجام شده، کردان از شهرستان چندار جدا شده و در میان منطقه ها شهرستان ساوجبلاغ نهاده شد. کردان در گذشته های دور، چندان در میان مردم شناخته شده نبود، اما بعد از اینکه مرکز نشین ها با طبیعت زیبا و آب و هوای دلنشین منطقه بیشتر آشنا شدند، تصمیم گرفتند تا اوقات فراغت خود را در کردان سپری نمایند. این موضوع تا زمانی خوب بود که کردان جوابگوی احتیاج گردشگران به اقامتگاه را داشت، اما بعد از محبوبیت بالای روستا و تبدیل شدن کردان به قطب مالی شهرستان ساوجبلاغ، گردشگران چالش بزرگی برای پیدا کردن اقامتگاه داشتند.

طی سال های مختلف، افراد بسیاری وارد کردان شدند تا با ساخت وساز انواع ویلاها، سوئیت ها و اقامتگاه های مختلف، جوابگوی احتیاج گردشگران بهرزرو ویلا کردانباشند. امروزه تقریبا هر نوع اقامتگاهی در این روستای زیبا و خوش آب و هوا وجود دارد که از اقامتگاه های مقرون به صرفه قیمت تا ویلاهای لوکس و تماشای با قیمت های قابل توجه بوده و هرکس با هر بودجه و سلیقه ای، می تواند خاطرات خوشی را از اقامتی چند روزه در کردان برای خود رقم بزنند.

اجاره ویلا در کردان و هرآنچه که باید بدانید

می خواهید هزینه های بالایی را برای اجاره روزانه ویلا پرداخت کنید و چند روزی در اقامتگاهی لوکس و بی نظیر اقامت داشته باشید یا میخواهید با هزینه به مراتب کمتر و مالی، خاطرات خوشی را در یکی از برترین منطقه ها اطراف تهران برای خود رقم بزنید؟ در کردان از سوئیت های مقرون به صرفه قیمت یک خوابه، دو خوابه تا ویلاهای لوکس و استخردار وجود دارد اما از آنجایی که هزینه پرداخت شده برای اجاره ویلا در کران برای مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افراد بسیاری هستند که میخواهند در ویلاهای مقرون به صرفه قیمت یا خوش قیمت به همراه امکانات مطلوب اقامت داشته باشند.

اقامتگاه های مقرون به صرفه قیمت کردان شامل تنوعی از ویلاهای عادی و سوئیت ها هستند، اما هزینه بسیار خوبی که برای آن ها پرداخت می گردد باعث شده تقاضا برای اجاره روزانه این اقامتگاه ها بالا بوده و مردم برای اینکه بتوانند برترین اقامتگاه مقرون به صرفه قیمت کردان را انتخاب نمایند، از یک هفته قبل از تاریخ سفر باید نسبت به رزرو آن ها اقدام نمایند.

اجاره ویلا استخردار در کردان

در طول سالیان مختلف که ساخت و سازهای بسیاری در کردان صورت گرفت، بیشتر ویلاهای منطقه دارای استخرهای روباز یا سرپوشیده بودند چراکه بیشتر مسافران کردان علاقه شدیدی به اقامت در ویلاهای استخردار و به خصوص ویلاهی لوکس و مجذوب نماینده را داشتند. امروزه هم با توجه به تقاضای بالا جهت اجاره ویلا استخردار کردان مشاهده می کنیم بیشتر ویلاهای عادی منطقه در حال مجهز شدن به استخرهای روباز یا سرپوشیده می شوند. هرچند این تقاضای بالا باعث شده نرخ اجاره روزانه ویلاهای استخردار هم به مراتب بیشتر از سایر اقامتگاه ها باشد.

ویلاهای استخردار کردان دارای استخرهای روباز یا سرپوشیده هستند و در بعضی از ویلاها هم که جزء ویلاهای لوکس منطقه به شمار میرود، درکنار استخر به خصوص استخرهای سرپوشیده، سونا و جکوزی هم مشاهده می شوند، هرچند سونا و جکوزی تنها در روزهای سرد سال فعال خواهند بود. ویلاها از امکانات رفاهی بسیار مطلوبی برخوردار هستند که شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو در باغ های بزرگ، سیستم های صوتی و غیره هستند.

اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم

به لطف ییلاقی بودن کردان، با آغاز شدن فصل پاییز تا اوایل بهار، کردان وارد سردترین روزهای خود می شوند و دیگر هوای منطقه به دلنشینی فصل تابستان و گرم ترین روزهای سال نخواهد بود. در روزهای گرم سال، استخرهای ویلاهای کردان دارای آبسرد هستند و مسافران هم علاقه مند به استخرهای روباز هستند؛ اما در روزهای سرد سال، هوای کردان به قدری سرد می گردد که دیگر نمی گردد در هوای سرد و سوزناک، وارد استخرهای روباز آن هم با آبسرد شد.

بیشتر ویلاهای استخردار کردان در روزهای سرد سال مجهز به استخرهای آبگرم می شوند و از طرفی، به لطف هوای سوزناک منطقه، در میان ویلاهای استخردار، تقاضا برای ویلاهای استخرهای آبگرم سرپوشیده هم به مراتب بیشتر از سایر اقامتگاه ها خواهد بود لذا برایاجاره ویلا استخر آبگرم در کردانآن هم از نوع استخر سرپوشیده، می بایست هزینه به مراتب بیشتری نسبت به ویلاهای استخر آبگرم روباز پرداخت کرد.

برترین راه برای اجاره ویلا مقرون به صرفه در کردان با پروتکل های بهداشتی

در سایت لوکس ویلا، می توانید انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلفی در کردان را مشاهده کنید تا هرکس بتواند با هر بودجه و سلیقه ای، برترین اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب نموده و خاطرات خوشی را از سفر و بعلاوه گشت و گذار در میانجاهای تماشای روستای کرداناز جمله برج مقبره، سایت پروازی، رود کردان، کوه کهار و غیره برای خود ثبت کند. بعلاوه لوکس ویلا با ارائه تنوع بالا از انواع ویلاها، برترین قیمت ها و حذف واسطه ها، تجربه متفاوتی از اجاره ویلا را برای گردشگران رقم خواهد زد.اگر شما هم به دنبالقیمت اجاره روزانه ویلا در کردانهستید می توانید وارد سایت لوکس ویلا شده و از ویلاهای ما تماشا کنید.

گفتنی است تمامی ویلاهایی که در سایت لوکس ویلا به صورت روزانه اجاره داده می شوند، همیشه پیش از رسیدن مسافر با مواد مخصوص کاملا ضدعفونی خواهند شد.

منبع: کجارو
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1564

به "طراحی باغ: اجاره روزانه انواع اقامتگاه در کردان با لوکس ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ: اجاره روزانه انواع اقامتگاه در کردان با لوکس ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید