اجساد زیادی زیر آوار ساختمان فروریخته بنگلادش وجود دارند

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران: در حالی که تعداد قربانیان حادثه ریزش ساختمان در بنگلادش به بیش از 386 نفر رسیده است مقام های امدادی بر این باورند که هنوز تعداد زیادی از اجساد کارگران فعال در کارخانه پوشاک هنوز در زیر این آوارها باقی مانده است.

اجساد زیادی زیر آوار ساختمان فروریخته بنگلادش وجود دارند

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس؛ عملیات امداد و نجات نیروهای امدادی بنگلادش در حالی در ساختمان فروریخته ادامه دارد که به نظر می رسد تعداد قربانیان این حادثه به بیش از 1400 نفر خواهد رسید. تا کنون اجساد مربوط به 386 کارگر از زیر آوار بیرون کشیده شده است.

بسیاری از مردم بنگلادش در بیرون از این ساختمان تخریب شده منتظر شنیدن خبری از بستگان خود هستند. نیروهای امدادی بنگلادش اکنون با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات سنگین به دنبال یافتن اجساد بیشتری از قربانیان این حادثه هستند.

همسر یکی از کارگرانی که بر اثر این حادثه قربانی شده است، فریاد می زد، شوهرم را به من بازگردانید، اگر زنده نیست، حداقل می خواهم جسد و جنازه او را ببینم.

این ساختمان صبح روز 24 آوریل ریزش نموده است. این کارخانه پوشاک بیش از 3122 کارگر داشته است ولی معلوم نیست در زمان وقوع این حادثه چند کارگر در آن مشغول به کار بوده اند. این مرگبارترین حادثه در صنعت پوشاک بنگلادش به شمار می رود. صنعتی که هر سال 20 میلیارد دلار درآمد عاید اقتصاد بنگلادش می نماید.

تا کنون بیشتر اجساد کشف شده به خانواده های قربانیان تحویل داده شده است و تنها 49 جسد برای شناسایی در اختیار مقام های بنگلادش است.

یکی از مقام های جمعیت هلال احمر بنگلادش نیز تاکید نمود، هنوز اجساد زیادی در زیر آوارهای این ساختمان وجود دارد. یک مقام دیگر بنگلادشی نیز تعداد افراد ناپدید شده در این حادثه را بیش از 100 نفر اعلام نموده است.

پلیس بنگلادش تا کنون 4 مالک از کارخانه های پوشاک مستقر در این ساختمان را دستگیر نموده است. 5 ماه پیش نیز بر اثر آتش سوزی در کارخانه پوشاک در بنگلادش بیش از 112 نفر جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 370

به "اجساد زیادی زیر آوار ساختمان فروریخته بنگلادش وجود دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجساد زیادی زیر آوار ساختمان فروریخته بنگلادش وجود دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید