احتمال برگزاری فوتسال جام ملت های آسیا در فروردین 99

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران، با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا که قرار بود هفتم اسفندماه به میزبانی ترکمنستان برگزار گردد، لغو و تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. علت این تصمیم شیوع ویروس کرونا است که بیشتر کشورهای جهان را درگیر نموده است.

احتمال برگزاری فوتسال جام ملت های آسیا در فروردین 99

با تور مالزی پاییز 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

با لغو این رقابت ها، ابهاماتی در برنامه های آینده تیم ملی و همچنین مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایجاد می گردد.

باتوجه به اینکه فیفادی بعدی فوتسال فروردین 1399 است، احتمال می رود رقابت های جام ملت های آسیا در این تاریخ برگزار گردد چرا که دیگر هیچ فیفادی دیگری تا قبل از جام جهانی فوتسال پیش بینی نشده است.

همچنین بازی تدارکاتی ایران با تیم ملی فوتسال عراق که قرار بود 26 بهمن برگزار گردد، لغو خواهد شد.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در این ارتباط گفت: ما این هفته هم اردوی تیم ملی را برپا می کنیم ولی بعد از آن با سازمان لیگ جلسه ای خواهیم داشت تا اگر بگردد ادامه مرحله پلی آف لیگ برتر را از سر بگیرند.

وی تاکید نمود: احتمالا بازی با عراق هم لغو می گردد. خوشبختانه بازی های قهرمانی اروپا هم تمام می گردد و این امکان را خواهیم داشت تا پیش از جام ملت های آسیا با تیم های اروپایی ملاقات محبت آمیز داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 156

به "احتمال برگزاری فوتسال جام ملت های آسیا در فروردین 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری فوتسال جام ملت های آسیا در فروردین 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید