اسپای شات هایی که به بازار خواهند آمد!

به گزارش مجله یگانه، رندر غیررسمی نسل تازه مرسدس بنز GLC 2023

جاسوسان و عکاسان صنعتی، چند روز گذشته شاهد بودند که نسل تازه مرسدس بنز GLC، با پوشش های استتاری سنگین تر خود را به پوشش های نازک تری که چیز زیادی را پنهان نمی کرد تغییر داده اند که حداقل بخشی از فضای سرنشینان ماشین هم معین شده است.

اسپای شات هایی که به بازار خواهند آمد!

با این حال، رندرهای دیجیتالی ارائه شده به وسیله هنرمند نیکیتا چویکو در Kolesa کافی بود تا پیش نمایشی از SUV نو بنز به تصویر بکشد که رندرهای غیررسمی GLC-Class آینده را از جلو و عقب به تصویر می کشند و تغییرات مورد انتظار را در چهره جلو و بعلاوه چراغ های عقب، برجسته می نمایند. مطمئناً این یک رویکرد تکاملی است که برخلاف تغییر فرمول همیشگی مرسدس است. اگرچه طراحی مجدد بیرونی معمولی به روز رسانی های مهم تری را در زیر پنهان می نماید. از جمله موارد دیگر که در GLC-Class نو باید انتظار داشت، کمی بزرگتر از مدل قبلی خواهد بود، بنابراین فقط یک پوسته و تغییر چهره ساده نیست.

علاوه بر این رندرها، ویدیوهای جاسوسی تازه نمونه های اولیه را در تست های برفی شکار نموده، که سعی می نمایند تا ارزیابی های زمستانی را قبل از رسیدن هوای گرم تر به خاتمه برساند که در بعضی موارد، بازتاب نور از روکش کامو خطوط بدنه را نشان می دهد که در غیر این صورت دیده نمی شدند.

نسل بعدی GLC در خصوص گزینه های موتورهای انتخابی باید با سی کلاس مشخصات مشترکی داشته باشد و این یعنی استفاده از موتورهای چهار سیلندر توربوشارژ دار و … . بله، این شامل مدل های نهایی و تقویت شده AMG نیز خواهند بود. طبیعتاً برقی سازی با تنظیمات هایبریدی و پلاگین هیبریدی نیز در منوی GLC وجود خواهد داشت. پیش بینی شده است که نسخه برتر مرسدس AMG آن می تواند بیش از 600 اسب بخار با ترکیب پیشرانه هایبریدی داشته باشد. می توان گفت که این خودرو زودتر از آنچه به نظر می رسد عرضه خواهد شد. این امر قطعاً قبل از خاتمه امسال میلادی اتفاق خواهد افتاد که نسل بعدی کلاس GLC را به یک مدل 2023 تبدیل خواهد نمود.

ب ام و ایکس وان BMW X1 2023

پیش از هرچیز، عکس های جاسوسی نشان می دهند که این خودرو، جلوپنجره دندان دار (دندان موش کور) را به ارث نخواهد برد. نسل فعلی X1 قدیمی ترین کراس اوور در خط فراوری BMW تا به امروز است. در سال 2015 با یک پلت فرم مبتنی بر یک کراس اوور مینی عرضه شد و در آستانه هفتمین سال فراوری خود نهاده شد. فیس لیفت در سال 2019 پیر شدن خودرو را به تعویق انداخت، اما در هر صورت، کوچکترین کراس اوور BMW قرار است دوباره احیا گردد.

به گفته ب ام و، نسل سوم X1 امسال و مطابق با چرخه عمر هفت ساله این برند برای هر مدل، معرفی خواهد شد. عکس های جاسوسی اخیر بعلاوه نشان می دهد که طرح نهایی خودرو به شکل اصلی خود رسیده، زیرا خودروهای آزمایشی که این روزها جاسوسان صنعتی از آن تصاویری منتشر می نمایند دارای استتارهای بیشتری شده اند.

به نظر می رسد که BMW رویکرد محتاطانه تری را برای X1 نو خود در پیش گرفته است. جلوپنجره پهن باقی می ماند، اما مانند XM نخواهد بود یا طراحی بحث برانگیز دندان های باگزبانی سری 4 را نخواهد داشت. رندرهای به دست آمده بعلاوه چراغ های جلوی بزرگ تر و خشن تری را در مقایسه با مدل قبلی نشان می دهد.

نوترین آگهی های خودرو

سپر در خودروهای آزمایشی به خوبی پنهان شده است، اما من فکر می کنم ب ام و X1 نو دارای ورودی های هوای گوشه عمودی خواهند بود. به طور کلی، ظاهر نو برعکس مدل ها و خودروهای مفهومی اخیرمحافظه کارانه تر خواهد بود. در خصوص ابعاد خودرو، من انتظار نداری که بیشتر از مدل قبلی رشد یا پف کند. اما به نظرم طول آن همچنان کمتر از 4.5 متر خواهد بود زیرا بیشتر رقبای ایکس 1 در همین رنج قرار می گیرند. با این حال، ممکن است چند میلیمتر در عرض و ارتفاع افزایش یابد تا فضای بیشتری در داخل کابین برای سرنشینان به وجود بیاید.

در هر حال، ب ام و X1 فعلی با طولی معادل 4439 میلی متر، عرضی برابر با 1821 میلی متر و ارتفاع 1612 میلی متری، خودروی نسبتاً جمع و جوری است. در حالی که ظاهر بیرونی ممکن است بیشتر تکاملی باشد تا انقلابی، ما منتظر تغییرات چشمگیرتری در داخل هستیم. عکس های جاسوسی اخیر نشان می دهد که یک صفحه نمایش شناور عریض که مجموعه ابزار و سیستم اطلاعات تفریح را در خود جای داده در کنسول خودرو خودنمایی می نماید.

کنسول مرکزی شامل یک آرم رست بلند و تونلی که جای دست دارد و داشبرد بلند با کنترل های iDrive درست در انتهای آن ارائه شده، بعلاوه یک حفره کوچک در زیر پشتی جایگاه آن وجود دارد. در خصوص پیشرانه های در نظر گرفته شده باید گفت از بنزینی های هایبریدی و توربودیزل و احتمالا یک گزینه پلاگین هیبرید هم می تواند در دسترس باشد. نسخه M35i با کارایی بالا به همراه مدل تمام الکتریکی iX1 هم در دست فراوری هستند.

پورشه پانامرا 2024 در پی پیشرانه های بنزینی قدرتمندتر

گفته می گردد که مدل پلاگین هیبرید این ماشین دارای باتری بزرگ تری خواهد بود تا قدرت بیشتری فراوری و مصافت بیشتری را بتوان با آن طی کرد. با موفقیت تجاری بزرگ پورشه در مدل تایکان، هواداران خودروهایی که موتورهای احتراق درون سوز دارند نگران این بودند که پانامرا نیز به سرنوشت مدل ماکان دچار گردد. انتظار می رود پورشه این کراس اوور اسپرت و یک نسخه الکتریکی کاملاً متفاوت را برای چند سال بفروشد و سپس آن را به یک مدل الکتریک ICE به جای به روزرسانی پانامرای فعلی تغییر بدهد و همانطور که با مدل ماکان Macan انجام شد، کارشناسان زوفنهاوزن در حال کار روی یک خودروی نسل بعدی و تغییرات گسترده تر هم هستند.

پانامرا در تصویر چند هفته پیش به عنوان یک نمونه اولیه استتار شده دیده شد که البته به نظرم بسیار آشنا به نظر می رسید، اما نشریه Autocar معتقد است که تغییرات زیادی در زیر پوسته بدنه خود دارد. گفته می گردد که این لیفت بک با قابلیت های بالا، با کد 972 به موتورهای بنزینی 2.9 لیتری V6 و 4.0 لیتری V8 بنزینی قدرتمندتری و به فناوری هیبریدی هم مجهز خواهد شد. اما وقتی صحبت از هیبریدی شدن می کنیم، مدل PHEV را هم باید به این گزینه ها اضافه کرد.

اخبار تکمیلی نیز حکایت از آن دارند که تمام مدل های E-Hybrid که برای نسل سوم پانامرا در نظر گرفته شده، از موتورهای به روز و موتورهای الکتریکی بهره مند خواهند شد. این PHEVها بعلاوه بسته باتری بزرگتری خواهند داشت تا با خاموش شدن موتور احتراق درون سوز، مسافت به طور قابل توجهی بیشتری طی نمایند. علاوه بر این، مجله بریتانیایی و معتبر اوتوکار بر این باور است که پانامرا اصلاح شده نرم افزار بهبود یافته ای را برای فعال کردن نرخ شارژ سریع ترهم خواهد داشت.

گفته شده که هر یک از نسخه های نو این ماشین دارای عملکرد بهتری نسبت به نسل های پیشین خود خواهند داشت، این در حالیست که جزئیات مربوط به فضای داخلی پانامرای نو همچنان در هاله ای از ابهام واقع شده است. همانطور که معمولاً در خصوص یک خودروساز لوکس اتفاق می افتد، پورشه احتمالاً راهی پیدا خواهد نمود تا فناوری و آپشن های بیشتری را در پانامرا 2024 جمع کند، با در نظر گرفتن اینکه اطلاعات و دایره تفریح های داخل خودرو، به مدد استفاده از نسل پنجم خطوط مخابرات 5G خواهد بود پس این امکانات سرعت و کیفیت بالاتری خواهند داشت. انتظار نداشته باشید که به این زودی مدل بازسازی شده را ببینید زیرا اتوکار معتقد است که تا سه ماهه سوم 2023 به طور رسمی معرفی نخواهد شد و فروش آن تا خاتمه همان سال یا اوایل سال 2024 شروع خواهد شد.

نوترین آگهی های خودرو
منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1615

به "اسپای شات هایی که به بازار خواهند آمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپای شات هایی که به بازار خواهند آمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید