افشای مشخصات کامل تبلت گلکسی تب A8 سامسونگ

به گزارش مجله یگانه، در پی انتشار بعضی تصاویر رندر، تبلت ساخته سامسونگ، یعنی Galaxy Tab A8 10.5 دوباره هدف افشاگران دنیای فناوری قرار گرفته و این بار تصاویر جدیدی همراه با مشخصات کلیدی بیشتر از ان به بیرون درز نموده که نشان می دهد این دستگاه ارزان از مشخصات قابل توجهی برخوردار است.

افشای مشخصات کامل تبلت گلکسی تب A8 سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، تبلت های سری گلکسی تب اس سامسونگ، در حال حاضر یکی از گرانترین تبلت های اندرویدی می باشند که در دسترس کاربران قرار دارند و سامسونگ نیز به همین خاطر همواره تبلیغات زیادی را برای معرفی این سری از دستگاه های هوشمند خود، درنظر می گیرد. اکنون می دانیم که Galaxy Tab A8 10.5 جدیدترین محصول در این سری خواهد بود که به دلیل انتشار شایعات خبرنگارانان، احتمالاً به زودی راهی بازار ها خواهد شد. با این همه، این دستگاه یک تبلت میان رده و ارزان خواهد بود که می تواند توجه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کند.

این دستگاه در هفته گذشته شاهد افشای بعضی تصاویر رندر از سوی اوان بلاس Evan Blass، افشاگر مشهور بود که برای اولین بار ما را با تصاویری قابل اعتماد از این دستگاه آشنا کرد. این تصاویر که دستگاه را تنها از جلو نشان می داد، محل قرارگیری دوربین سلفی را در قسمت بالایی دستگاه تایید می کرد. با این همه از تصاویر اوان بلاس اطلاعات چندانی حاصل نمی شد تا اینکه گزارش جدیدی به وسیله وبسایت Winfuture.de، منتشر شد که مشخصات و رندر های رسمی Galaxy Tab A8 10.5 را به اشتراک می گذارد.

گلکسی تب A8 10.5 مجهز به صفحه نمایش 10.50 اینچی LCD است که وضوح 1920 در 1200 پیکسل و نسبت تصویر 16:10 را ارائه می دهد. این دستگاه با چیپست Unisoc T618 و 3 یا 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. گلکسی تب A8، 10.5 احتمالاً در گزینه های ذخیره سازی 32، 64 یا 128 گیگابایتی وارد بازار می گردد که یک اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره سازی اضافی را نیز در دسترس قرار خواهد داد. این دستگاه با یک باتری 7040 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می گردد و برای علاقه مندان به صدا هم باید افزود، این تبلت مجهز به سیستم چهار بلندگو خواهد بود. علاوه بر این، گلکسی تب A8 10.5 دارای دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود و پنل پشتی آن نیز دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی بدون فلاش خواهد بود. این تبلت به احتمال زیاد روی سیستم عامل اندروید 11 اجرا می گردد.

قیمت گلکسی تب A8 10.5 سامسونگ

انتظار می رود Galaxy Tab A8 10.5 در چندین نسخه با یا بدون پشتیبانی LTE وارد بازار گردد. با این حال، این دستگاه احتمالاً حداقل 230 یورو (260 دلار) قیمت خواهد داشت و ممکن است در چندین رنگ مانند نقره ای، خاکستری و رز/صورتی عرضه گردد. بعلاوه اطلاعات تایید نشده ای که به وسیله یک فروشنده منتشر شده است نشان می دهد که گلکسی Tab A8 10.5 تا نیمه دوم ژانویه 2022 برای خرید در دسترس کاربران خواهد بود.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1458

به "افشای مشخصات کامل تبلت گلکسی تب A8 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات کامل تبلت گلکسی تب A8 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید