اولین تصویر مطبوعاتی گوشی گلکسی S21 لو رفت

به گزارش مجله یگانه، تا به این لحظه اطلاعات و تصاویر زیادی از گوشی های سری گلکسی S21 سامسونگ منتشر شده. اما امروز یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری یعنی ایوان بلس، اولین تصویر مطبوعاتی گلکسی S21 را در صفحه رسمی خود در توییتر با کاربران به اشتراک گذاشت.

اولین تصویر مطبوعاتی گوشی گلکسی S21 لو رفت

اطلاعاتی که پیش از این در رابطه با شکل ظاهری گلکسی S21 منتشر می شده کاملا با آنچه که ایوان بلس به اشتراک گذاشته همخوانی دارد و چیز جدیدی را شاهد نیستیم. یعنی نمایشگری تخت با حفره ای در وسط آن برای تعبیه دوربین سلفی. همچنین به نظر می رسد حاشیه دور نمایشگر تنها در مدل اولترا به یک اندازه هستند و نه در مدل استاندارد و پلاس. حداقل در این تصویر، چنین چیزی را شاهد هستیم.

این گوشی نمایشگری 6.2 اینچی دارد و به نظر می رسد تنها تفاوت آن از لحاظ ظاهر با مدل پلاس دقیقا همین باشد. چون تصویری که مشاهده می کنید، می تواند به عنوان تصویر پنل جلویی گلکسی S21 پلاس هم مورد استفاده قرار گیرد. با این تفاوت که اندازه نمایشگر از 6.2 به 6.7 اینچ افزایش پیدا می کند. البته تفاوت کلی دو گوشی فقط در اندازه نمایشگر خلاصه نمی شود. در مدل اولترا هم تفاوت پنل جلویی کاملا محسوس است. چرا که این گوشی از نمایشگری 6.8 اینچی با گوشه های خمیده و احتمالا حواشیه یکسان در قسمت بالا و پایین بهره می برد و ظاهر زیباتری دارد.

  • تأیید شد؛ گلکسی S21 اولترا از قلم S-Pen پشتیبانی می کند

خوشبختانه می توان از تصویر مطبوعاتی گوشی گلکسی S21 اطلاعاتی کسب کرد. مثلا اینکه کلید پاور و کلیدهای کنترل صدا هر دو در سمت راست فریم تعبیه شده اند و یک بلندگوی استریو (برای مکالمه) هم در قسمت بالایی بین نمایشگر و فریم قرار گرفته. در رابطه با پنل پشتی، از این رندر چیزی مشخص نیست اما با توجه به تصاویر قبلی که از گلکسی S21 منتشر شده، باید شاهد حضور یک ماژول نه چندان بزرگ در سمت چپ بالای پنل باشیم که با فریم گوشی ادغام شده و ظاهر زیبایی به آن بخشیده. این ماژول درست در همین اندازه برای مدل پلاس هم در نظر گرفته شده که میزبان 3 دوربین اصلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی و تله فوتوی 64 مگاپیکسلی با بزرگ نمایی 3 برابری است.

برای مدل اولترا اما ماژول بسیار بزرگتری در نظر گرفته شده و دوربین های به کار رفته هم با فاصله زیادی بهتر و باکیفیت تر هستند. روی این ماژول یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، فوق عریض 12 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با بزرگ نمایی 3 برابری و لنز پریسکوپی با قابلیت بزرگ نمایی 10 برابری در کنار سنسور فوکوس اتوماتیک لیزری قرار گرفته تا از لحاظ عکاسی، S21 اولترا یک محصول کاملا پیشرفته باشد. گفته می شود سنسور اصلی این محصول به نسبت قبل بهبود داشته و می تواند در محیط کم نور با 12 درصد جذب نور بیشتر به عکاسی بپردازد.

  • ویدیوی کار با گوشی گلکسی S21 پلاس 5G منتشر شد

در رابطه با تاریخ رونمایی از این گوشی ها باید بگوییم سامسونگ ماه ژانویه و احتمالا روز 14 (25 دی ماه) را در نظر گرفته. روزی که در آن شاهد برگزاری رویداد آنپکد 2021 سامسونگ و در نتیجه پرچم داران جدید این شرکت خواهیم بود.

پیش خرید این محصولات به احتمال فراوان در همان روز رونمایی آغاز خواهد شد و به آن دسته از کاربرانی هم که این گوشی ها را پیش خرید کنند، یک عدد گلکسی بادز پرو نیز به عنوان هدیه داده می شود (در آمریکا و اروپا). تاریخ عرضه رسمی پرچم داران سری S21 سامسونگ هم 29 ژانویه (10 بهمن 1399) خواهد بود.

سامسونگ قصد دارد گوشی های این سری را در رنگ بندی های متنوع و جذاب و با قیمتی کمتر از قیمت سری پرچم دارهای گذشته راهی بازار کند که شما عزیزان می توانید در زیر، توضیحات بیشتر در این رابطه را مشاهده کنید.

  • گلکسی S21 با قیمت 849-899 دلار و در رنگ های بنفش، صورتی، سفید و خاکستری
  • گلکسی S21 پلاس با قیمت 1099-1049 دلار و در رنگ های بنفش، نقره ای و مشکی
  • گلکسی S21 اولترا با قیمت 1299-1249 دلار و در رنگ های نقره ای و مشکی

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 898

به "اولین تصویر مطبوعاتی گوشی گلکسی S21 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر مطبوعاتی گوشی گلکسی S21 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید