امتحانات دانشجویان دانشگاه تبریز از هفتم تیرماه به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش مجله یگانه، با توجه به مصوبه شورای آموزشی دانشگاه تبریز امتحانات دروس نظری و عملی نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری و الکترونیکی از 7 تا 26 تیرماه برگزار خواهد شد.

امتحانات دانشجویان دانشگاه تبریز از هفتم تیرماه به صورت غیرحضوری برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به مصوبه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز امتحانات دروس نظری و عملی نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری و الکترونیکی به وسیله سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه تبریز از 7 تا 26 تیرماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، تمامی کلاس های عملی دانشگاه به صورت غیر حضوری و الکترونیکی به وسیله سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه تبریز در حال برگزاری است در صورتی که بنا به تشخیص استاد درس اتمام کلاس عملی تا آغاز امتحانات دروس نظر ممکن نباشد استادان می تواند با هماهنگی با دانشجویان و دانشکده ادامه درس و امتحانات آن را پس از اتمام امتحانات دروس نظری به صورت غیر حضوری و الکترونیکی تا 27 مرداد برگزار کند.

بنابراین گزارش، با توجه به مصوبه هیئت رئیس دانشگاه تبریز نیمسال تابستان دانشگاه در دوره کارشناسی از چهارم مرداد تا هفتم شهریور به صورت غیر حضوری و الکترونیکی برگزار خواهد شد و دانشجویان می توانند از 23 تا 29 تیرماه جهت ثبت نام الکترونیکی به وبگاه دانشگاه مراجعه نمایند.

گفتنی است، دانشجویانی که تقاضای حذف نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 بدون احتساب در سنوات را دارند ضروری است مدارک و مستندات لازم و کافی در این خصوص را هنگام ثبت درخواست در سامانه الکترونیکی مدیریت درخواست سما جهت طرح کمیسیون آنالیز مواد موارد خاص بارگذاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 569

به "امتحانات دانشجویان دانشگاه تبریز از هفتم تیرماه به صورت غیرحضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشجویان دانشگاه تبریز از هفتم تیرماه به صورت غیرحضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید