آنالیز مدرسه تابستانی تلویزیونی ایران از زبان دکتر احمدی افزادی در مدرسه ایرانی

به گزارش مجله یگانه، بیست و چهارمین قسمت از مدرسه ایران با حضور دکتر احمدی افزادی، مدیر شبکه آموزش سیما، به آنالیز مدرسه تابستانی تلویزیونی ایران می پردازد.

آنالیز مدرسه تابستانی تلویزیونی ایران از زبان دکتر احمدی افزادی در مدرسه ایرانی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در این برنامه که سه شنبه 17 تیرماه 99 ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد، دکتر سارا سلیمی، معلم و پژوهشگر حوزه تعلیم و تربیت، به بیان نقاط ضعف و قدرت مدرسه تلویزیونی ایران می پردازد. دکتر احمدی افزادی، از برنامه های شبکه آموزش برای ادامه آموزش های تلویزیونی این شبکه در فصل تابستان با همکاری آموزش و پرورش خبر می دهد.

در این قسمت که چالش های آموزش تلوزیونی با توجه به استاندارد های داده شده توسط آموزش و پرورش مطرح می گردد، وظیفه مهم رسانه تلویزیون درجهت آموزش در دوران کرونا و برقراری عدالت آموزشی نیز آنالیز خواهد شد.

برنامه مدرسه ایران کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که هر سه شنبه ساعت 21 از این شبکه پخش می گردد. بازپخش این برنامه صبح پنجشنبه ساعت 9 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 622

به "آنالیز مدرسه تابستانی تلویزیونی ایران از زبان دکتر احمدی افزادی در مدرسه ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مدرسه تابستانی تلویزیونی ایران از زبان دکتر احمدی افزادی در مدرسه ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید