انهدام باند 7 نفره سارقان خشن شهر تهران و سایر استان ها

به گزارش مجله یگانه، رئیس پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری اعضای باند 7 نفره سارقان خشن در تهران اطلاع داد و گفت: متهمان علاوه بر تهران در استان های فارس و خوزستان مرتکب جرایم مشابه شده اند.

انهدام باند 7 نفره سارقان خشن شهر تهران و سایر استان ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار علیرضا لطفی بیان داشت: فروردین سال جاری زن جوانی با پلیس تماس گرفت و سرقت مسلحانه از خانه اش به وسیله 4 مرد خشن را اطلاع داد.

وی اسم کرد: زن جوان گفت، ساعت 8 شب 4 مرد نقابدار در حالی که اسلحه در دست داشتند از دیوار خانه ویلایی ام وارد ساختمان شدند. مردان نقاب دار اسلحه هایشان را به سمت من و 4 عضو دیگر خانواده ام که همگی خانم بودیم گرفته و طلاهایمان را سرقت و پس از تخریب خانه ام از محل متواری شدند.

* سرنخ در صحنه سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی تهران عظیم توضیح داد: کارآگاهان اداره یکم این پلیس راهی خانه مال باخته در محدوده دهکده المپیک شدند و در تحقیقات محلی به دست آمد، دزدان با یک خودروی پژو سفید رنگی که پلاک آن مخدوش بود از محل گریخته اند.

وی اشاره به اینکه ماموران پیروز شدند سر نخی از متهمان را در صحنه سرقت کشف نمایند، ادامه داد: بعلاوه در آنالیز ها تعیین شد یکی از متهمان دزدی حرفه ای است که تا به امروز 6 بار به اتهام سرقت های مسلحانه راهی زندان شده که با شناسایی این دزد، سایر اعضای این باند که ساکن یکی از شهر های جنوبی کشور بودند، شناسایی شدند.

* سرقت نافرجام

این مقام انتظا، می با بیان اینکه در حالی که تیم تحقیق درصدد شناسایی مخفیگاه متهمان در تهران بود با خبر شد، متهمان قصد دارند از خانه ای در محدوده نواب سرقت نمایند، گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، محدوده مورد نظر تحت کنترل نامحسوس پلیس در آمد و زمانی که متهمان وارد محل شدند تا نقشه شان را اجرایی نمایند آن ها در محاصره پلیس قرار گرفتند و در نهایت در یک عملیات پیروز، 5 مرد مسلح بازداشت شدند که در تحقیقات تعیین شد 2 نفر از آن ها همان متهمان سرقت مسلحانه خانه ای در دهکده المپیک هستند و 3 عضو دیگر هم به تازگی به این باند ملحق شده اند.

* دستگیری در مرز

این مقام ارشد پلیسی گفت: در ادامه تحقیقات، ماموران آگاه شدند که یکی از متهمان خود را به مرز های شمال غربی کشور رسانده تا از کشور به صورت قاچاقی فرار کند. ماموران بلافاصله راهی شهر مورد نظر شده و در حالی که متهم با قاچاق بر برای خروج از کشور هماهنگ شده بود، بازداشت شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران عظیم با اشاره به اینکه عضو دیگر این باند هم در عملیاتی دیگری دستگیر شد، گفت: در مخفیگاه متهمان چند قضه سلاح گرم که متهمان برای سرقت های مسلحانه استفاده می کردند، کشف شد.

وی در سرانجام گفت: در حالی متهمان تنها به یک فقره سرقت در محدوده دهکده المپیک اعتراف کردند که در آنالیز های کارآگاهان تعیین شد آن ها در استان های فارس و خوزستان هم به همین شیوه و شگرد مرتکب سرقت مسلحانه شده اند و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1214

به "انهدام باند 7 نفره سارقان خشن شهر تهران و سایر استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند 7 نفره سارقان خشن شهر تهران و سایر استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید