اگر نمی گویید دوستت دارم از این جملات جادویی غافل نشوید!

به گزارش مجله یگانه، 10 جمله جادویی که می توانید به جای دوستت دارم به شریک زندگی تان بگویید و در رابطه عاشقانه خود معجزه کنید.

اگر نمی گویید دوستت دارم از این جملات جادویی غافل نشوید!

گفتن جمله دوستت دارم در روابط طولانی مدت می تواند به عنوان نقطه یا حسن ختام باشد. مردم در خاتمه مکالمه تلفنی، بیرون رفتن از منزل، یا خوابیدن به هم دوستت دارم می گویند. هیچ مسئله ای هم ندارد. ابراز عشق همواره خوب است و روشی عالی برای اینکه هر روز یا چند بار در روز شریک زندگی خود را چک کنید.

مهم نیست که چه زمان هایی می گویید دوستت دارم. اما گاهی این عبارت شکل عادت به خود می گیرد. چند بار در روز شما این جمله دو کلمه ای را تکرار می کنید، بدون اینکه به حقیقت عشق در خصوص فردی که به آن ابرازش می کنید فکر نموده باشید؟ خیلی زیاد. درست می گوییم؟ باز هم می گوییم که این هم اشکالی ندارد. همه ما گرفتاریم، کلی کار برای انجام دادن داریم، استاتوس فیس بوکمان را باید به روز کنیم، ایمیل هایمان را باید پاسخ دهیم و خیلی کارهای دیگر. اگر ما زمان ابراز عشق، به معنی آن فکر نکنیم، شاید همان قدر هم وقت برای خرید کردن از فروشگاه نداشته باشیم.

خب، با تمام مقدماتی که گفته شد، گاهی اوقات بهتر است به این فکر نکنیم که چقدر شریک زندگی تان شما را دوست دارد. در اینجا، به شما 10 جمله می آموزیم که دقیقاً همان معنی را منعکس می نمایند؛ کلماتی که به سختی می توانید به معنی آنها در زمان ابرازشان فکر نکنید؛ یعنی نمی توانید همین طوری طبق عادت آنها را بر زبان بیاورید. مخصوصاً قسمت هایی که ممکن است از بیان آنها خجالت بکشید و سرخ شوید. فقط یادتان باشد که همه جملات را یک روزه خرج و استفاده نکنید!

جملات معجزه گر در روابط زناشویی

1- خیلی جذابی: با بیان این جمله، در واقع می خواهید بگویید من سراپا محو زیبایی تو هستم.

2- امروز از دیروز بیشتر دوستت دارم: با این جمله نه تنها می گویید که همسرتان را بیشتر از همواره دوست دارید، بلکه در 24 ساعت گذشته عشقتان به او بیشتر هم شده است.

3- منو از خنده روده بر کردی: خوشبختانه حس شوخی و خنده برای زوج ها هیچ وقت از بین نمی رود؛ حتی در دوران سالمندی. یادتان باشد که برای خندیدن با همسرتان و خنداندن او وقت بگذارید و وقتی می خندید واقعاً این لحظه تحسین کنید.

4- اندامت را دوست دارم: آخرین باری که این جمله را گفتید کی بود؟ بله، همسرتان خودش می داند اما آیا می داند که هنوز هم دوستش دارید؟ در روابط زناشویی خود از این جمله هم غافل نشوید.

5- امروز از همه متنفر شدم به جز تو… تو با بقیه فرق داری: برترین راه برای امید دادن به یک پیوند مشترک این است که رابطه زناشویی با بقیه روابط فرق داشته باشد و دوست داشتنی باشد نه قابل تحمل یا حتی نفرت انگیز.

6- عاشق وقتی هستم که می دوی/ سخنرانی می کنی/ موسیقی می نوازی/ عکس می گیری: عقب ایستادن و تحسین شریک زندگی راهی برای افزایش عشق بین دو نفر است. بهتر است گاهی یاد خود و شریک زندگی تان بیندازید که الان درست مانند همان زمانی که همدیگر را دیدید دوستش دارید.

7- نه فقط عاشق حرف زدن با تو هستم، بلکه حتی در سکوت هم می پرستمت: شاید عجیب باشد اما گاهی سکوت هم سرشار از ناگفته هاست که البته باید روی آن کار کنید.

8- امروز خیلی زیباتر از روزی هستی که برای اولین بار دیدمت: این جمله جادو می نماید! زیرا پیری همه را افسرده می نماید. چیزی را در همسر خود پیدا کنید که با افزایش سن در او بهتر شده است. چهره، اندام، خلق و خو، رفتار یا هر چیز دیگر.

9- عشق بازی با تو را دوست دارم: گاهی اوقات بهتر است کمی خجالت را کنار بگذارید یا تعارفی نباشید. این هم بخشی از زندگی زناشویی است.

10- دیوانه وار عاشقتم: می توانید بدون معنی خاصی این جمله را بر زبان بیاورید؟ غیر ممکن است! اما سعی خودتان را بکنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1623

به "اگر نمی گویید دوستت دارم از این جملات جادویی غافل نشوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر نمی گویید دوستت دارم از این جملات جادویی غافل نشوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید