این فرماندار آمریکایی، ارزهای دیجیتالی خریده است!

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران : فرماندار وایومینگ در بخشی از سخنانش با تاکید بر لزوم فراهم کردن زیرساخت های لازم برای فعالان عرصه بلاک چین گفت: در خیلی از زمینه ها اولویت اول کارآفرینان، جاهایی مثل نیویورک یا میامی است اما می خواهیم این بار وایومینگ را به ایالت پیشرو تبدیل کنیم.

این فرماندار آمریکایی، ارزهای دیجیتالی خریده است!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، فرماندار ایالت وایومینگ در جریان حضور در یک کنفرانس ارزهای دیجیتالی بیان کرد که دارای تعدادی ارز دیجیتالی است. مارک گوردون نخستین فرماندار آمریکایی محسوب می گردد که چنین آشکار از ارزهای دیجیتالی حمایت می نماید. او همچنین از اجرای یک برنامه با اعتبار 60 میلیارد دلار در سطح این ایالت برای بهره بردن بیشتر از فناوری بلاک چین در اقتصاد وایومینگ اطلاع داد.

کیتلین لونگ- فعال ارزهای دیجیتالی- در واکنش به این اظهارات گفته از اینکه فرماندار دارای ارزهای دیجیتالی بوده خبر نداشته است.

فرماندار وایومینگ در بخشی از سخنانش با تاکید بر لزوم فراهم کردن زیرساخت های لازم برای فعالان عرصه بلاک چین گفت: در خیلی از زمینه ها اولویت اول کارآفرینان، جاهایی مثل نیویورک یا میامی است اما می خواهیم این بار وایومینگ را به ایالت پیشرو تبدیل کنیم.

گوردون با اشاره به کوشش چین برای راه اندازی یوان دیجیتالی و تبدیل شدن به کشور پیشتاز در این عرصه گفت: وقتی می توانید بیتکوین بخرید و با آن ارزش پول خود راحفظ کنید پس استفاده از آن باعث خواهد شد اقتصاد ما در نهایت قوی تر گردد. کار وایومینگ در تبدیل شدن به رهبر جریان استفاده از ظرفیت های ارزهای دیجیتالی سخت است اما تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا هر چه بیشتر از آن ها بهره ببریم.

قرار است بعضی از صرافی های عظیم در زمینه توسعه استفاده از ارزهای دیجیتال با این ایالت همکاری نمایند. صرافی کراکن قرار است در عرصه بانکداری با فناوری بلاک چین به توسعه زیرساخت های ایالتی یاری کند و شرکت ریپل هم کار توسعه استفاده از ارزهای دیجیتالی در فرایند خرید را بر عهده گرفته است. با این حال بسیاری از ایالت های دیگر آمریکا هم در کوشش اند تا در مسابقه تبدیل شدن به قطب برتر ارزهای دیجیتالی، گوی سبقت را از سیار رقبا بربایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1166

به "این فرماندار آمریکایی، ارزهای دیجیتالی خریده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این فرماندار آمریکایی، ارزهای دیجیتالی خریده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید