بازدید دکتر مونسان از نمایشگاه شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی، رونمایی از ماکت 2 کتاب و یک اثر نفیس

به گزارش مجله یگانه، دکتر علی اصغر مونسان عصر امروز شنبه 22 خرداد 1400 با حضور در هشتی ساختمان مرکزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از نمایشگاه آثار شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی که به مناسبت 20 خرداد (روز جهانی صنایع دستی) برگزار شده است، بازدید کرد.

بازدید دکتر مونسان از نمایشگاه شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی، رونمایی از ماکت 2 کتاب و یک اثر نفیس

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در این بازدید با گرامی داشت 20 خرداد روز جهانی صنایع دستی، بر حمایت های دولت تدبیر و امید از هنرهای سنتی و صنایع دستی تاکید نمود.

او در این بازدید طی گفت و گو با تعدادی از هنرمندان از نزدیک با فعالیت های آنان آشنا شد.

در این بازدید، ماکت دو کتاب مرتبط با هنر فرش بافی و نیز یک اثر نفیس که با استفاده از هنر ملیله زنجان ساخته شده بود، توسط دکتر مونسان رونمایی شد.

در این بازدید پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علیرضا ایزدی مدیرکل امور بین الملل و حوزه وزارتی، تعدادی از مدیران شهری و شهرداران و مسئولانی از شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی حضور داشتند.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از 22 الی 26 خرداد ماه جاری از ساعت 8 الی 14:30 به ساختمان مرکزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به آدرس خیابان آزادی، جنب بزرگراه یادگار امام مراجعه نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1206

به "بازدید دکتر مونسان از نمایشگاه شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی، رونمایی از ماکت 2 کتاب و یک اثر نفیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید دکتر مونسان از نمایشگاه شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی، رونمایی از ماکت 2 کتاب و یک اثر نفیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید