بازیگر سریال آن شرلی درگذشت، واکنش همکارانش

به گزارش مجله یگانه، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی بی سی نیوز، جاناتان کرامبی که در سریال آن گرین گیبلز در نقش گیلبرت بلایت بازی می کرد، درگذشت.

بازیگر سریال آن شرلی درگذشت، واکنش همکارانش

او که پسر دیوید کرامبی شهردار تورنتو (از سال 1972 تا 1978) بود، در نیویورک و بر اثر خونریزی مغزی فوت شد. به گفته خواهرش او شاد، مهربان و عاشق بازیگری بود. او نقش های کمدی را دوست داشت، از وقتی بچه ای کوچک بود عاشق نمایش های برادوی بود.

جاناتان کرامبی که برای بازی در مجموعه تلویزیونی آن گرین گیبلز در سال 1984 و ادامه آن در سال 1987 و 2000 شناخته شده بود، در این مجموعه نقش مقابل آن شرلی را بازی می کرد. این دو که ابتدا رقیب درسی هم بودند انتها با هم ازدواج کردند.

به گفته خواهرش، او همواره به این که در این نقش بازی نموده بود افتخار می کرد و همواره به سوال هایی که درباره این سریال از او می شد پاسخ می داد.

مگان فالوز که بازیگر نقش آن شرلی بود فقدان این بازیگر را یک شوک عظیم خواند و گفت: او به طرز باورنکردنی بامزه بود و همواره حس عجیبی از طنز در وجودش داشت. فقط می توانم زمان هایی را به خاطر بیاورم که آنقدر شدید می خندیدیم که به گریه می افتادیم.

کوین سالیوان تهیه کننده سریال آن شرلی نیز درباره کرامبی گفت او و شخصیتی که ارایه نموده بود خیلی شبیه هم بودند و فکر می کنم یک گروه از دختران جوان مثل آن شرلی او را دوست داشتند. او واقعا پسر مسئولی بود که همه دوست داشتند همسایه شان باشد و هزاران نامه هر روز به دست او می رسید.

جاناتان کرامبی متولد 12 اکتبر 1966 در تورنتو بود و پس از سریال آن شرلی در یک سریال کمدی دیگر کانادایی با عنوان حالا کمدی! در سال 1998 بازی نموده بود. او که علاوه بر بازی در سریال ها و فیلم های سینمایی، بازیگر تئاتر هم بود، برای بازی در نمایشی از تام استوپارد نامزد دریافت جایزه شده بود. آخرین نقش آفرینی او در سریال همسر خوب سال جاری روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 406

به "بازیگر سریال آن شرلی درگذشت، واکنش همکارانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر سریال آن شرلی درگذشت، واکنش همکارانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید