با لغو طرح گردشگری آشوراده، زیرساخت های گردشگری در ساحل اجرا می گردد

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان، اولویت کوشش ها در بندرگز را درجهت توسعه صنعت گردشگری بیان نمود و گفت: برای پیشرفت بیشتر شهرستان باید زیرساخت ها در این حوزه تکمیل تا مشکلاتی مانند کمبود فرصت های شغلی نیز برطرف گردد.

با لغو طرح گردشگری آشوراده، زیرساخت های گردشگری در ساحل اجرا می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان بهار 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از استانداری گلستان، حسن صادقلو در جلسه شورای اداری بندرگز اظهار کرد: این شهر ظرفیت های فراوانی برای جذب گردشگر دارد و با تکمیل زیرساخت های مرتبط با این بخش شاهد ایجاد فرصت های اشتغال و همچنین رونق مالی منطقه خواهیم بود.

وی توضیح داد: برخورداری از ساحل و فاصله اندک این شهرستان با جزیره آشوراده از جمله موقعیت های کم نظیری است که مسئولان استان و شهرستان اهتمام فراوانی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری این منطقه دارند. ایجاد زیرساخت های گردشگری در جزیره آشوراده که مصوبه هیات دولت بود در حال گذراندن مراحل اداری و کارشناسی است.

صادقلو مطرح نمود: به دلیل موقعیت ویژه زیست محیطی این جزیره و امکان مخالفت کارشناسان با اجرای طرح های گردشگری در آن، 140 هکتار زمین در بندرگز و بندرترکمن به عنوان زمین های پشتیبان شناسایی و مهیا شده است تا در صورت لغو اجرای طرح در آشوراده، زیرساخت های گردشگری را در این زمین های ساحلی اجرا کنیم.

استاندار گلستان اضافه کرد: علاوه بر آن بندرگز ساختمان های تاریخی متعددی دارد که در صورت برخورداری از زیرساخت های لازم می تواند به جذب هر چه بیشتر گردشگر یاری کند. واگذاری 26 هکتار از زمین های ساحلی بندرگز به شهرداری برای فراهم کردن امکانات مورد احتیاج، دیگر اقدام استانی در یاری به توسعه گردشگری این شهر ساحلی است.

صادقلو به گلایه بعضی شهروندان بندرگز به دلیل فاصله دور بیمارستان جدید از مرکز شهر اشاره نمود و گفت: دولت تدبیر و امید 440 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز این مرکز مجهز درمانی هزینه کرد و شایسته نیست به خاطر فاصله 300 متری تا حریم شهر، این کوشش ها و خدمات نادیده گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 213

به "با لغو طرح گردشگری آشوراده، زیرساخت های گردشگری در ساحل اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با لغو طرح گردشگری آشوراده، زیرساخت های گردشگری در ساحل اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید