برای سیزده بدر به باغ ها و تفرجگاه های غرب تهران نروید

به گزارش مجله یگانه، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از شهروندان خواست که به هیچ عنوان برای سیزده بدر به باغ ها و تفرجگاه های واقع در این محدوده مراجعه نکنند.

برای سیزده بدر به باغ ها و تفرجگاه های غرب تهران نروید

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سردار محسن خانچرلی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت و همزمانی با شیوع کرونا در کشور گفت: سال جاری نوروز متفاوتی را پشت سر گذاشتیم و از این رو سیزده بدر سال جاری هم بسیار متفاوت از سال های قبل است و به هیچ عنوان نباید از خانه خارج شد.

وی با اشاره به شرایط آب و هوا و محیط طبیعی غرب استان تهران و منطقه دشت شهریار اظهارکرد: همه ساله یکی از مناطق شلوغ و پرتردد در روز سیزده بدر مراتع و باغات واقع در شهریار، باغستان و ... است و تعداد زیادی از هموطنان از شهرهای دیگر از جمله تهران به این منطقه آمده و سیزده بدر را سپری می نمایند، اما شهروندان باید بدانند که سال جاری حضور در این مناطق ممنوع است و پلیس اجازه ورود به آن را نخواهد داد.

خانچرلی با بیان اینکه شهروندان نباید به این مناطق مراجعه نمایند، توضیح داد: این امر با هدف حفظ سلامتی شهروندان است و علاوه بر باغات حضور در بوستان ها و تفرجگاه ها و پارک ها نیز ممنوع است و به همین دلیل از بامداد روز چهارشنبه سیزدهم فروردین 99، ماموران پلیس با استقرار و نیز گشت زنی در این محدوده ها از هرگونه پارک و توقف وسایل نقلیه و نیز اتراق در فضای سبز و باغات جلوگیری خواهندکرد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه خودروهایی که در این مناطق توقف نموده باشند، توقیف شده و 500هزار تومان نیز جریمه خواهند شد، گفت: هدف از این سخت گیری ها حفاظت از جان و سلامتی جامعه و شهروندان است.

وی با بیان اینکه استقرار پلیس در این فضاها تا خاتمه شب ادامه خواهد داشت، گفت: در صورت مشاهده مواردی نظیر اجاره باغ برای سیزده بدر و ... نیز پلیس هم با فرد خاطی برخورد خواهد نمود و هم با افرادی که اقدام به اجاره چنین فضاهایی نموده باشند، برخورد می نماید، البته تا کنون چنین موردی نبوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 304

به "برای سیزده بدر به باغ ها و تفرجگاه های غرب تهران نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای سیزده بدر به باغ ها و تفرجگاه های غرب تهران نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید