برگزاری جلسه رئیس واحد تهران جنوب با دانشجویان غیرایرانی، خواجوی: دانشجویان خارجی در برنامه های فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشند

به گزارش مجله یگانه، جلسه مجازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با دانشجویان غیرایرانی برگزار گردید.

برگزاری جلسه رئیس واحد تهران جنوب با دانشجویان غیرایرانی، خواجوی: دانشجویان خارجی در برنامه های فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، جلسه مجازی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با رامین خواجوی، ریاست این واحد دانشگاهی به منظور آنالیز مسائل و مسائل دانشجویان امروز برگزار گردید.

رامین خواجوی در ابتدای این جلسه ضمن معرفی اعضای جلسه مواردی را در مورد برنامه های واحد تهران جنوب در جهت جذب و آموزش دانشجویان خارجی اعلام کرد.

وی اضافه کرد: شما دانشجویان عزیز میهمان ما هستید و مقدمتان گرامی است؛ امیدوارم که ان شاءالله با دانش تخصصی مناسب و خاطره خوش از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب به کشورهای خودتان بازگردید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب اظهار کرد: تمام کوشش خود را به کار می بندیم تا بتوانیم در بخش های مختلف دانشگاه، آموزش با کیفیت ارائه کنیم و دغدغه های موجود دانشجویان به خصوص شما دانشجویان خارجی را برطرف کنیم تا به غیر از تحصیل، دغدغه ای جز دوری از کشور و خانواده خود را نداشته باشید و کوشش می کنیم تا واحد تهران جنوب میزبان خوبی برای شما باشد و در این راه نیازمند یاری، همیاری و مساعدت شما هستیم.

خواجوی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دانشگاه در بحران کرونا اشاره نمود و گفت: کرونا دغدغه ما را در مورد تمامی دانشجویان بیشتر کرد که البته این تهدید را با تغییر شیوه آموزش حضوری به مجازی که واحد تهران جنوب در این زمینه پیشگام هم بود، توانستیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به مشارکت بیشتر دانشجویان غیر ایرانی در امور فرهنگی دانشگاه گفت: از شما دانشجویان می خواهم تا در واحد تهران جنوب برنامه های فرهنگی برگزار کنید. هر چند بعضی دانشجویان خارجی در برنامه های فرهنگی و ورزشی فعالانه شرکت می نمایند و حتی دارای مقام کشوری هستند؛ ولی انتظار داریم همه دانشجویان خارجی در برنامه های معاونت فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با اشاره به فعالیت های دفتر امور بین الملل واحد تهران جنوب اعلام کرد: از زمان شروع فعالیت دفتر امور بین الملل واحد تهران جنوب، اقداماتی برای بهبود شرایط دانشجویان غیرایرانی اجرا شده که می توان به مشاوره ویژه دانشجویان خارجی، افزایش حجم خدمات اینترنتی و ساماندهی و تسهیل امور کنسولی دانشجویان خارجی اشاره نمود.

در این جلسه بر شناسایی دانشجویان نخبه غیرایرانی، برگزاری برنامه های علمی از جمله استارت آپ ها و ایده بازار توسط دانشجویان غیرایرانی، مشاوره در زمینه آموزش مجازی و نظرسنجی از دانشجویان در مورد عملکرد مسئولان واحد تاکید شد و مورد بحث و آنالیز نهاده شد و در سرانجام دانشجویان غیرایرانی مسائل و مسائل خود را اعلام کردند.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 721

به "برگزاری جلسه رئیس واحد تهران جنوب با دانشجویان غیرایرانی، خواجوی: دانشجویان خارجی در برنامه های فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه رئیس واحد تهران جنوب با دانشجویان غیرایرانی، خواجوی: دانشجویان خارجی در برنامه های فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید