برگزاری مانور برف تکانی در بوستان نهج الباغه

به گزارش مجله یگانه، مانور برف تکانی به منظور آمادگی نیروهای فضای سبز منطقه2 برای مواجهه با بارش های زمستانی در بوستان نهج البلاغه برگزار گردید

برگزاری مانور برف تکانی در بوستان نهج الباغه

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2،علی اکبر کریمی پور،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه بابارش های شدید برف در زمستان،درختان بسیاری آسیب می بینند و همین امر برنامه ریزی و پیش بینی تمهیدات لازم برای پیشگیری از این مسائل الزامی است، گفت: برهمین اساس همزمان با اقدامات اجرایی و تشکیل ستاد برف روبی ،مانور برف تکانی درختان در بوستان نهج البلاغه برگزار گردید.

او اضافه کرد: این مانور با هدف ارزیابی توانمندی نیروهای انسانی و شرایط تجهیزات و ماشین آلات لازم جهت آمادگی بیشتر برای انجام عملیات برف تکانی در سطح منطقه بر اساس سناریو برف روبی تنظیمی برگزار گردید.

معاون شهردارمنطقه2 اضافه کرد: این برنامه با حضور 110کارگر فضای سبز آموزش دیده و کارشناسان و ناظرین نواحی به همراه تجهیزات مربوطه روز گذشته در بوستان نهج البلاغه انجام شد.

کریمی با اشاره به تشکیل اکیپ های برف تکانی گفت: تمامی تجهیزات و ادوات مورد احتیاج برای برف تکانی شامل انواع ماشین آلات نظیر تانکر، وانت، بالابر، های کاتر، اره موتوری وسایل و امکانات مکانیزه و تجهیزات فردی نظیر نردبان، کلاه ایمنی، طناب قطور، چوب بلند و پوشش زمستانی کارگران نگهبانان در اختیار اکیپها قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 794

به "برگزاری مانور برف تکانی در بوستان نهج الباغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مانور برف تکانی در بوستان نهج الباغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید