بیگی: امیدوارم استقلال در ملاقات برابر ما خوش شانس نباشد، در لیگ باید آنها را شکست می دادیم

به گزارش مجله یگانه، مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر مدعی شد استقلال در فصل جاری با خوش شانسی در بعضی دیدارها پیروز شده است و ابراز امیدواری کرد در بازی دوشنبه شب از این فاکتور بی بهره باشد.

بیگی: امیدوارم استقلال در ملاقات برابر ما خوش شانس نباشد، در لیگ باید آنها را شکست می دادیم

سعید غلامعلی بیگی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط تیمش در آستانه بازی با استقلال گفت: ما در بازی با فولاد نمایش بدی داشتیم و متأسفانه بازی را واگذار کردیم که مقصر هم خودمان بودیم. بعد از این بازی اما شادابی به تیم برگشت و تمرینات خوبی را در این چند روز پشت سر گذاشتیم تا آماده بازی با استقلال شویم. خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد.

وی درباره اینکه استقلال تا اینجای فصل شکست نخورده است، توضیح داد: استقلال تیم خوبی است، ولی در این فصل در خیلی از بازی ها با خوش شانسی نتیجه گرفته است. در بازی برگشت لیگ برتر مقابل استقلال ما خیلی خوب بازی کردیم و باید برنده می شدیم، ولی بدشانس بودیم. استقلال در همین بازی با پیکان هم با خوش شانسی شکست نخورد. امیدوارم آنها در بازی حذفی خوش شانس نباشند و کوشش ما این است که اگر بدشانسی نیاوریم با انجام یک بازی خوب استقلال را شکست دهیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خاتمه توضیح داد: همه تیم ها که در جام حذفی حضور دارند دنبال قهرمانی هستند و ما هم می خواهیم شانس مان را امتحان کنیم. امیدوارم طرفداران نساجی هم به استادیوم بیایند و در بازی با استقلال تیم شان را حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1570

به "بیگی: امیدوارم استقلال در ملاقات برابر ما خوش شانس نباشد، در لیگ باید آنها را شکست می دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیگی: امیدوارم استقلال در ملاقات برابر ما خوش شانس نباشد، در لیگ باید آنها را شکست می دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید