تفریحات آبی و خوش گذرانی در فصل تابستان

به گزارش مجله یگانه، اگر قصد سفر دارید و در سایت های گردشگری در پی گزینه ای مناسب برای برنامه سفر هستید پیشنهاد راز آسمان مرکز برای شما تورهای لحظه آخری است.

تفریحات آبی و خوش گذرانی در فصل تابستان

شهرهایی که سرگرمیات آبی و ساحل دارند برترین گزینه برای سفرهای تابستانی خواهند بود اگر هوس دریا و سرگرمی نموده اید با ما همراه باشید تا گزینه های مناسب را با قیمتی مناسب به شما معرفی کنیم.

کیش سفری هیجان انگیز در وطن

جزیره زیبای کیش گزینه خوبی برای سفر تابستانی خواهد بود و می توان با هزینه کم به جزیره رفت و تابستان را با کلی سرگرمیات هیجان انگیز آبی سپری کرد. فکر کردن به چشم انداز غروب کشتی یونانی و قدم زدن روی شن های گرم ساحل رویایی خلیج فارس انگیزه محرکی برای رزرو هرچه سریع تر تور لحظه آخری کیش است تا با اولین پرواز خود را به جنوب کشور برسانید و بر کرانه خلیج بایستید و آرام زمزمه کنید همواره پارس خواهی ماند خلیج پهناور.

دیگر پیشنهاد ما به شما آنتالیا است

ما شما را دعوت می کنیم تا از محله باستانی کالیچر که در این شهر بین درختان پنهان شده با خیابان ها پر پیچ و خم و خانه های چوبی دیدن کنید و در شهری پر از مساجد قدیمی که قبل از حمله اعراب کلیسا بودند و شهر دروازه باستانی هادریانوس، با برج های باستانی که شهرتی جهانی دارند قدم بزنید و نشانه های سلطنت عثمانی را در جای جای آنتالیا نظاره گر باشید. آنتالیا به مسیرهای پیاده روی ساحلی و پارک های ساحلی اش مشهور است. با تور لحظه آخری آنتالیا میتوانید در هتل های مدرن و 5 ستاره در بخش های نو شهر به ویژه محله لارا اقامتی مدرن ولوکس را تجربه کنید و یا به هتل آپارتمان های بخش قدیمی یا همان کالیچر بروید و در دل تاریخ ترکیه اقامتی خاص و رویایی داشته باشید.

استانبول شهر محبوب ایرانی ها

واضح و مبرهن است که استانبول امروزه محبوب ترین شهر نزد هم وطنان برای سفر و سرگرمی است. سال هاست هرکه هوس خروج از مرز برای سرگرمی و خوشگذرانی را دارد بلافاصله در پی تور ارزان استانبول می گردد تا بتواند با هزینه ای مناسب سفری خاطره انگیز داشته باشد. استانبول برای همه یادآور سواحل سرگرمیی بی نظیر، غذاهای لذیذ و انواع سرگرمیات مهیج است که با پکیج تورارزان استانبول می توان از همه آن ها بهره برد و بعلاوه می توان در این شهر مرز اروپا و آسیا را درتنگه بسفر با قایق پیمود و تفاوت های ترکیه امروز و دیروز را نظاره گر بود و مرکز قلمروی حکومت عثمانی را از نزدیک دیدن کرد.

پیشنهادی های هیجان انگیزی پیش رو دارید. می توایند با سفر به کیش به دل آب های فیروزه ای خلیج فارس بزنید و در جنوب کشور سرگرمیات رویایی رو تجربه کنید و شهر حریره و کاریز را ببینید و از شب های بی نظیر جزیره و برنامه های خاص و مفرحی که در آن برگزار می گردد لذت ببرید و یا با سفر به آنتالیا شهری را در سفرنامه خود ثبت کنید که ترکیبی ست از سواحل بزرگ سرگرمیی و سنت ترکیه که آکوآلندها و دلفیناریوم های آن شهره عام و خاص اند. یا تور استانبول را رزرو کنید و در طول پرواز بیاندیشید که از بین سواحل متعدد و فوق العاده این شهر کدام ساحل را برای سپری کردن اوقات خوش در سفر انتخاب کنید و یا منوی غذاهای بی نظیر ترکی را که دوست دارید امتحان کنید در گوشه ای یادداشت کنید.

انتخاب شما سفر به هر کدام از این شهرها که باشد شرکت هواپیمایی راز آسمان مرکز این اطمینان را برای شما حاصل می نماید که در تمام پکیج های خود اصل اول را رضایت شما قرار خواهد داد و به پاس همراهیتان تمام تلاشش را خواهد نمود تا لبخند رضایت که مزد کار ماست را بر لبتان بنشاند و بعلاوه در تلاشیم که با قیمت های مناسب پکیج ها همراهان عزیزمان از سفری ارزان لذت ببرند.

منبع: کجارو / ap724.com
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1534

به "تفریحات آبی و خوش گذرانی در فصل تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات آبی و خوش گذرانی در فصل تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید