توخل: آمار بهتر بایرن مونیخ دلیل بر بیشتر بودن شانس قهرمانی این تیم نیست، فکر نمی کنم حریف سعی در بازی روانی داشته باشد

به گزارش مجله یگانه، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید از نظر آماری، شرایط بایرن مونیخ برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بهتر است، اما مردان او هم می خواهند از اولین فرصت حضورشان در فینال نهایت استفاده را ببرند.

توخل: آمار بهتر بایرن مونیخ دلیل بر بیشتر بودن شانس قهرمانی این تیم نیست، فکر نمی کنم حریف سعی در بازی روانی داشته باشد

از پروفایل ما بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در نشست خبری پیش از بازی امشب (یکشنبه) شاگردانش مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: ما همواره برای رقبای مان احترام قائل بوده و هستیم. من به بازیکنانم اطلاعات و جزئیات تاکتیکی لازم درباره بایرن مونیخ را داده ام. بایرن مونیخ تیم بسیار قدرتمندی است و ما می دانیم که بازی سختی پیش رو داریم. این یک فینال است پس مهم است که بدون ترس در آن بازی کنیم. الان زمان ایجاد تغییرات عظیم در تیم نیست.

توخل افزود: من با کیلوار ناواس، نیمار و آنخل دی ماریا به عنوان سه بازیکنی که تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در این رقابت ها را دارند، حرف زدم. بایرن مونیخ 11 بار در فینال های لیگ قهرمانان حضور داشته است و به بازی در آن عادت دارد. رقیب ما تیم عظیمی است، اما صرفاً آمار خوب این تیم نمی تواند یک امتیاز عظیم برای آن محسوب گردد. این بازی برای ما یک چالش عظیم است و ما مطمئن هستیم که استحقاق حضور در این مرحله از رقابت ها را داشته ایم.

سرمربی آلمانی PSG درباره شرایط مصدومان تیمش و شانس آنها برای حضور در بازی هم تأکید کرد: کیلور باید در تمرینات تست بدهد تا معین گردد که می تواند بازی کند یا نه. وراتی و گوئیه هم به تمرینات برگشته اند و آماده بازی هستند. مصدومیت وراتی در نتیجه یک ضربه بود و عضلانی نیست پس فقط باید ببینیم که آیا او دردی احساس می نماید یا نه. با این حال شرایطش طوری نیست که بتواند 120 دقیقه بازی کند. روز بازی درباره اش تصمیم می گیریم که در ترکیب اصلی باشد یا نه.

توخل در انتها درباره برنامه تاکتیکی بازی حریف تأکید کرد: راستش قبل از آخرین تمرین بایرن مونیخ من فکر می کردم که پاوار در سمت راست خط دفاعی بازی می نماید و کیمیچ به خط میانی می آید، اما بعد از دیدن تصاویر تمرینات شان باید بگویم فکر نمی کنم که آنها قصد بازی با روح و روان ما را داشته باشند. به نظرم بایرن مونیخ هم با همان آرایش و ترکیب بازی قبل به فینال خواهد آمد.

تیم های پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ امشب (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم لوژ شهر لیسبون به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 698

به "توخل: آمار بهتر بایرن مونیخ دلیل بر بیشتر بودن شانس قهرمانی این تیم نیست، فکر نمی کنم حریف سعی در بازی روانی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: آمار بهتر بایرن مونیخ دلیل بر بیشتر بودن شانس قهرمانی این تیم نیست، فکر نمی کنم حریف سعی در بازی روانی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید