جبار قوچان نژاد: تیم ملی والیبال می تواند صاحب سکوی المپیک گردد

به گزارش مجله یگانه، جبار قوچان نژاد در مصاحبه با خبرنگاران درباره گروه بندی ایران در مرحله گروهی بازی های المپیک 2020 گفت: در گروه خوبی قرار داریم و راستا هموارتری به نسبت گروه دوم برای صعود داریم. برای کسب نتیجه ابتدا باید شرایط روانی حاکم بر تیم خوب باشد. پاداش و قولی داده شده است باید حتماً اجرایی کنیم تا بازیکنان مطمئن شوند که اهمیت دارند.

جبار قوچان نژاد: تیم ملی والیبال می تواند صاحب سکوی المپیک گردد

کارشناس والیبال اضافه نمود: در بعد فنی باید روی سرویس و دریافت تمرکز بیش تری کنیم. در دریافت مخصوصاً در توپ های قدرتی و سرعتی مشکل داریم و باید جدی روی آن کار کنیم و همینطور بالعکس. امروزه سرویس یک حمله حساب می گردد و در سرویس و دریافت باید وقت بیش تری بگذاریم.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان در لیگ ملت ها نیز گفت: نباید ترسی در این زمینه داشته باشیم و باید حتماً این تصمیم را اجرایی کنیم. مطمئن باشید با مشکل و چالشی روبرو نخواهیم شد و فقط جوانان را برای آینده بهتر تیم ملی مهیا خواهیم کرد. می توان روی جوانان سرمایه گذاری کرد و جای شک و شبهه نیست.

قوچان نژاد در پاسخ به این سوال که شانس روی سکو برای ایران وجود دارد یا خیر؟ گفت: سخت است اما غیر ممکن نیست. اگر مسائل روحی و روانی را کنترل کنیم کسب سکوی المپیک شدنی است.

به گزارش خبرنگاران، سی و دومین دوره بازی های المپیک، سال آینده به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار می گردد. فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) گروه بندی مسابقات والیبال بازی های المپیک 2020 توکیو را بر اساس رده بندی جهانی اظهار داشت که تیم های ژاپن، لهستان، ایتالیا، کانادا، ایران و ونزوئلا در گروه نخست رقابت های مردان قرار دارند. تیم های برزیل، آمریکا، روسیه، آرژانتین، فرانسه و تونس نیز در گروه دوم مسابقات والیبال مردان المپیک به مصاف یکدیگر می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 269

به "جبار قوچان نژاد: تیم ملی والیبال می تواند صاحب سکوی المپیک گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبار قوچان نژاد: تیم ملی والیبال می تواند صاحب سکوی المپیک گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید