جزایر اندونزی ، 10 نمونه از زیباترین سواحل اندونزی

به گزارش مجله یگانه، اندونزی دارای حدود هفده هزار جزیره است؛ سواحل اندونزی که در بین دو اقیانوس توسعه یافته اند، دارای چشم انداز ها طبیعی روح بخش و دریایی نیلگون هستند. صافترین و زلالترین آب های جهان را می توانید اینجا بیابید که برای موج سواری، غواصی و دیگر ورزش های آبی فوق العاده است؛ بعلاوه غروب در زیباترین سواحل اندونزی ، دارای آفتاب چشم انداز چشم نوازی برای کسانی است که برای تعطیلات به این مکان ها آمده اند. در این جزایر اندونزی ، می توانید روی شن ها دراز بکشید و به صدای امواج گوش دهید.

جزایر اندونزی ، 10 نمونه از زیباترین سواحل اندونزی

ساحل صورتی کومودو

ساحل صورتی از مجموعه زیباترین سواحل اندونزی ،که کومودو نام دارد دارای منظره ای خیره نماینده نیز میباشد. زندگی رنگین زیر آب و آن شن های صورتی، یکی از تنها هفت ساحل صورتی در دنیا در این جزایر اندونزی است. این ساحل که در پارک ملی کومودو قرار گرفته است، نه تنها دارای منظره ای بکر بوده، بلکه زیبایی طبیعی آب های آن، این ساحل را به مکانی فوق العاده برای غواصی تبدیل نموده است. رنگ صورتی این ساحل به خاطر وجود جانوران میکروسکوپی به نام فرامینیفرا است. رنگ صورتی ملیامی را میتوان در سرتاسر خط ساحل دید که در کنار آبی فیروزه ای دریا، منظرهی شگرف در میان نمونه سواحل اندونزی و برترین و زیباترین سواحل اندونزی ایجاد میکند.

ساحل کاریمونجاوا ، جزیره جاوا

این ساحل که به وسیله جنگل های مصنوعی و خلیج های سفید محصور شده است، مکان ایده الی برای تعطیلاتی لذت بخش برای خوشگذرانی در سواحل اندونزی است. بی شک به خاطر شن های زیبای سفید و آبهای زلال و نیلگون محو این مکان خواهید شد. در این ساحل می توانید در یک مکان طلوع و غروب آفتاب را تماشا کنید. برای فرار از گرما، به وارونگ هایی بروید که نوشیدنی های خنکی از نارگیل تازه گرفته و نوشیدنی می فروشند و از غذاهای خوشمزه اندونزی در این نمونه جزایر اندونزی لذت ببرید.

جزایر بانیاک

جزایر بانیاک در مجموه زیباترین سواح اندونزی ، بهشت موج سواران است. علاوه بر برترین امواج به یاد ماندنی خود در دنیا، این جزایر جای فوق العاده ای برای دوستداران طبیعت است؛ اینجا جایی است که هر روز می توانید یک کار انجام دهید، یک روز به غواصی بروید، روز بعد در جنگل گشت بزنید و یا می توانید در ساحل زیبای آن وقت بگذرانید. این جزیره که یکی از برترین جزیره ها برای موج سواری در اندونزی است، از 98 جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده است و مکانی عالی برای دور شدن از همه دغدغه ها و لذت بردن از تعطیلاتی آرام در ساحل و و زیر نور خورشید است.

جزایر راجا آمپات

جزایر راجا امپات یکی از برترین جزایر اندونزی برای غواصی است. این جزایر بکر که از 1500 جزیره کوچکتر تشکیل شده است، زیستگاه موجود دریای متنوعی است که در جای دیگری نمی توان آنها را یافت؛ مکان های بی نظیری ناشناخته ای که پر از مانگرو در آب آبی و دارای بیش از 2000 گونه ماهی صخره ای هستند. وقتی به این ساحل از مجموعه زیباترین سواحل اندونزی می روید، احساس خواهید کرد که به یک سیاره دیگر سفر نموده اید.

ساحل بالنگان، بالی

بالنگان با ساحل شنی سفید با نمایی وسیع از اقیانوس هند دارای منظره های زیبا و غروب آفتاب دلنشینی است. این ساحل که در قسمت جنوبی جزیره بالی در شبه جزیره یلوواتو واقع شده است، یکی از برترین نقاط از جزایر اندونزی برای موج سواری است. حتی اگر برای موج سواری به آنجا نرفته اید، می توانید فضای گرمسیری و نسیم دریایی با درختان نخل و استخرهای جزر و مدی و فضای باز و آرام آن لذت ببرید.

مجمع الجزایر دِراوان، کالیمانتان شرقی

ساحل دِراوان در شرق کلیمانتان واقع در براو (Berau) یکی از برترین مکانها برای شنا و غواصی درنمونه جزایر اندونزی است. زیست بوم منحصر به فرد ساحلی آن در کنار صخره های مرجانی، علفهای دریایی و جنگل های مانگوار گردشگران زیادیرا به خود جذب می نماید. بعلاوه حیوانات زیادی در این حیات وحش حفاظت شده وجود دارد، از نهنگ ها و دلفین ها گرفته تا انواع حلزون ها، خرچنگ نارگیل و سایر گونه ها، و حتی لاک پشت های سبز و لاک پشت پوزه عقابی که در معرض انقراض هستند. سواحل شنی سفید آن باعث احساس آرامش خاطر شده و منظره های طبیعی شما را مسحور خود میکند.

جزایر گیلی، سوندای غربی

جزایر گیلی جای فوق العاده ای برای علاقه مندان به غواصی است، که سرتاسر آن پوشیده از شن های سفید و صخره های مرجانی رنگارنگ است. دوستداران آفتاب از سرتاسردنیا به این منطقه سفر می نمایند تا در سواحلی آفتاب بگیرند که لاکپشت ها آزادانه گشت می زنند. به علاوع شنا در کنار لاکپشت هایی نادر می توانید از سواحل بکر این منطقه نیز لذت ببرید. در منطقه گیلی منو می توانید از نشستن در ساحل وسیع شنی و تماشا منظره ها بکر لذت ببرید.

ساحل کاناوا، فلورس

ساحل کاناوا در فلورس با شن های سفید و ساحل های مناسب غواصی، منطقه ای فوق العاده برای کسانی است که در پی فرصتی برای آرامش هستند. این جزیره ای که در پارک ملی کومودو قرار گرفته است، پر از لاک پشت های دریایی است که آزادانه و شادمان برای خود شنا می نمایند. در قسمت های کم عمق آب های این ساحل می توانید مرجان های و شیرماهی و خفاش ماهی ها را ببینید. ساحل شنی فوق العاده این جزیره می تواند روز آرام در آفتاب را برای شما رقم بزند.

ساحل کانگو، جزیره بالی

ساحل کانگو در جزیره بالی با منظرهی منحصر به فرد تنها ساحلی است که ماسه های سیاه دارد. این ساحل برای علاقه مندان به موج سواری عالی است و در عین حال دیگران می توانند از منظره ها چشم نواز این ساحل به همراه رستوران ها، بارها و کلوب های شبانه لذت ببرند. در منطقه بین سمینیاک و تانا لات، شالی زارها، ویلاها و اقامت گاه های تفریحی، منظره زیبایی در کنار هم ایجاد نموده اند.

ساحل کلینگ کینگ، جزیره نوسا پنیدا

این ساحل چشم نواز با صخره های سفید و آب های نیلگون، مکان زیبا و چشم نوازی برای عکاسی است. در حالی که صخره های سفید این منطقه سوژه های جالبی برای عکاسی است، نشستن در ساحل نیز احساس فوق العاده ای را به شما القا می نماید. این ساحل که شبیه نعل اسب است به ساحل پنهان کلینگ کینگ معروف است؛ جاده ای طبیعی که اطرافش پوشیده از بامبو است به این منطقه منتهی می گردد. میتوانید با شنا کردن در این ساحل لحظاتی مهیج داشته باشد؛ چند تا مار آبی بگیرید و در کنار ساحل در کلبه های کوچک می توانید نوشیدنی خنکی بنوشید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1697

به "جزایر اندونزی ، 10 نمونه از زیباترین سواحل اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر اندونزی ، 10 نمونه از زیباترین سواحل اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید