جشنواره 50 روزه تخفیف های نوروزی خبرنگاران

به گزارش مجله یگانه، توپ را که درکنند، فصل عوض می گردد، زمستان بارُ بندیلش را می بندد و نارنگی به دست می رود به گوشه ای، بهار با شکوفه هایش می رسد.

جشنواره 50 روزه تخفیف های نوروزی خبرنگاران

میان همین رفتن ها و آمدن ها، سفر بهانه خوبی است که حال دلتان بهاری گردد. به همین بهانه سفره ای رنگین به پا کردیم. مثل سال های قبل، جشنواره ای از سفرهای جورواجور راه انداختیم. بیایید بنشینید سر سفره مان، هم سفر و هم سٌفره ما بشید. سنبل، سمنو و بوی ماهی لای پلو از شما، سفر و گشت وگذار عیدتان پای ما.

شرایط شرکت در جشنواره و بهره مندی از تخفیف ها چگونه است؟

آسونه. خیلی هم آسونه. یک شرط داره. به صورت غیرحضوری و اینترنتی در سفر ثبت نام نمایید. حالا چرا غیرحضوری؟ هم اینکه به ما یاری نموده اید تا ثبت نام ها آسان تر گردد و هم اینکه کمتر از وسایل نقلیه در شهر استفاده می کنیم. امیدواریم شما هم راحت تر باشید. اگر یک درصد براتون سخته، با ما تماس بگیرید؛ و یا راهنمای خرید آنلاین را بخوانید.

این جشنواره تخفیفات شامل کدام یک از تورها می گردد؟

همه تورهای نوروز 1394 خبرنگاران. به عبارتی تمام سفرهای بین 26 اسفند سال جاری تا 15 فرودین سال بعد.

زمان پرداخت هزینه تور چگونه است؟

در زمان ثبت نام 40 درصد و مابقی هزینه تا انتها وقت اداری روز جشنواره تسویه گردد.

خوب. قوانین جشنواره به کنار، تخفیف های جشنواره چیست؟

تخفیف روزانه: به ازای هرروز ثبت نام زودهنگام در این جشنواره، مبلغ 20،000 ریال تخفیف خرید تورهای نوروزی به شما اهدا می گردد. یعنی اگر روز اول جشنواره ثبت نام نمایید، یعنی (50 روز مانده به انتها جشنواره)، شما پنجاه تا 2 هزارتومانی، یعنی 100 هزار تومان تخفیف می گیرید. اگر در روز دوم جشنواره ثبت نام نمایید 98 هزار تومان و به همین ترتیب تا روز آخر جشنواره که فقط 2 هزار تومان می گردد. یا بهتر بگیم هر روزی که از جشنواره می گذرد 2 هزار تومان از تخفیف جشنواره کم می گردد.

تخفیف ویژه همسفران قدیمی خبرنگاران: جهت قدردانی از همسفران قدیمی خبرنگاران، به ازای هرروز سفری که با خبرنگاران همراه بودید، از تخفیف 20،000 ریالی بهره مند خواهید شد. یعنی به ازای هر روز سفر 2 هزار تومان تخفیف. تازه اینو بگم، تخفیف شماره یک هم با این جمع می شه! یعنی مثلاً اگر شما تا حالا 20 روز با خبرنگاران سفر نموده باشید، 40 هزار تومان تخفیف دارید؛ و اگر روز پنجم جشنواره هم ثبت نام نمایید، 95 هزار تومان که جمعاً می شه 135 هزار تومان تخفیف.

سخت شد؟

اصلاً نگران نباشید. می توانید تلفن را برداشته و همین الان از خبرنگاران تعداد روزهایی که با خبرنگاران همسفر بوده اید و یا هر چیز دیگری که دوست دارید را سئوال کنید.

کلاغِ قصه ی سال جاریتان عاقبت به خیر

منبع: دالاهو
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1689

به "جشنواره 50 روزه تخفیف های نوروزی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره 50 روزه تخفیف های نوروزی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید