حذف قبوض کاغذی از بهمن ماه

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران/اردبیل مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: از بهمن ماه قبوض کاغذی آب و فاضلاب استان اردبیل حذف شده است.

حذف قبوض کاغذی از بهمن ماه

علیرضا نعمت سلطانی در جلسه آنالیز آخرین شرایط تأمین آب شرب در شهرها و روستاهای استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به شرایط سرما و یخبندان در 2 شهر مشگین و خلخال مردم دچار بعضی از اختلالات در فرآیند آبرسانی شدند که همکاران ما سعی کردند به سرعت مسائل به وجود آمده را رفع نمایند.

وی به خرابی و ترکیدگی چندین کنتور آب در خلخال و یخ زدن حوضچه آب مشگین شهر اشاره نمود و گفت: در سرمای شدید همکاران فنی ما در منطقه حاضر شده و سعی کردند تا اختلال به وجود آمده را رفع تا بدون مشکل و نقص خاص آب مشگین شهر برقرار گردد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل به گلایه های مطرح شده در خصوص صدمه تماشا کنتور آب در 100 مشترک آب و فاضلاب خلخال اضافه نمود: در این زمینه نیز اصلاح و رفع نقص انجام شد و مشترکان همچنان باید مراقبت لازم را از تجهیزات به ویژه کنتور آب داشته باشند و در پوشاندن کنتور آب از پشم شیشه و سایر عایق های مناسب استفاده نمایند.

نعمت سلطانی در خصوص حذف قبوض کاغذی نیز خاطر نشان کرد: از اول بهمن ماه بعد از 6 دوره کوشش به شکل آزمایشی در شهرهای مختلف، در همه منطقه ها استان شاهد حذف قبوض کاغذی هستیم تا به صورت پیامک ارسال آب بها را به مشترکان ببینیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه نمود: مشترکانی که تا به امروز شماره قبض خود را به پیامک 3000152200 ارسال نکردند، فرصت ارسال این پیامک را دارند تا قبوض آنلاین به آنها ارسال گردد.

نعمت سلطانی هدف از این کار را حذف شرایط سخت تهیه و توزیع قبوض کاغذی گفت و ادامه داد: پرداختی مردم در این شرایط نیز آنلاین و راحت خواهد بود.

در این جلسه مدیرعامل شرکت برق نیز به هدفمندی واقعی یارانه برق و پرداخت عادلانه در این زمینه اشاره نمود و ادامه داد: همه مشترکان به صورت یکسان و بر اساس مقدار مصرف از یارانه بهره مند خواهند شد که انتظار می رود همچنان اصل صرفه جویی در دستور کار قرار گیرد.

قدیمی اضافه نمود: کاهش یک درجه ای دمای محیط به کاهش 6 درجه ای انرژی و صرفه جویی در این موضوع منجر می گردد که امیدواریم همه در مصرف حامل های انرژی دقت لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1506

به "حذف قبوض کاغذی از بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف قبوض کاغذی از بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید