خبرنگاران فرماندار: ورود به پارک ها و امکان تفریحی مریوان تا اطلاع ثانوی ممنوع است

به گزارش مجله یگانه، سنندج - خبرنگاران - فرماندار مریوان از بسته شدن اماکن تفریحی، گردشگری و پارک های این شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: این تصمیم بدلیل شیوع ویروس کرونا و شدت دریافت آن در روزهای اخیر و به منظور حفظ سلامت مردم گرفته شده است.

خبرنگاران فرماندار: ورود به پارک ها و امکان تفریحی مریوان تا اطلاع ثانوی ممنوع است

آرتیکاس اقبال روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا زنگ خطر را در این شهرستان به صدا در آورده است، گفت: در راستای جلوگیری از شیوع و گسترس ویروس، ورودی دریاچه زریوار، پارک جنگلی قله ایمام و همچنین تمام مراکز تفریحی، گردشگری و پارک ها تا اطلاع ثانونی بسته است.

فرماندار مریوان تاکید کرد: این شهرستان از شهرهای پر خطر و در شرایط قرمز استان کردستان در بحث شیوع ویروس کرونا است و در روزهای اخیر آمار مبتلایان به این بیماری رو به افزایش بوده لذا از مردم درخواست داریم با رعایت نکات بهداشتی و درمانی از اپیدمی شدن این ویروس خطرناک جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: پرهیز از ترددهای غیرضروری، عدم برگزاری مراسم عروسی و ختم، عدم شرکت در نمازهای جمعه و جماعت می تواند از شدت دریافت ویروس کرونا جلوگیری کند لذا از شهروندان تقاضا داریم به فکر سلامتی خود، اطرافیان و سایر افراد جامعه باشند و این ویروس خطرناک را جدی بگیرند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا ظهر سه شنبه 20 خرداد در مجموع 175 هزار و 927 نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 74 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و 425 نفر رسید.

شهرستان مرزی مریوان با 153 هزار نفر جمعیت در فاصله 120 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 566

به "خبرنگاران فرماندار: ورود به پارک ها و امکان تفریحی مریوان تا اطلاع ثانوی ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: ورود به پارک ها و امکان تفریحی مریوان تا اطلاع ثانوی ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید