خداحافظی شرکت سامسونگ با چینی ها؟

به گزارش مجله یگانه، سامسونگ کارخانه LCD خود را در چین با قیمت 1.8 میلیارد دلار به TCL می فروشد. این خبر در شرایطی منتشر شده است که زمزمه های کاهش حداکثری روابط سامسونگ با چینی ها بیش از هر زمان دیگی مطرح است.

خداحافظی شرکت سامسونگ با چینی ها؟

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، معامله کل 1.8 میلیارد دلار است، 60 ٪ از این کارخانه متعلق به CSOT، 10 ٪ توسط متعلق به شرکت مادر TCL، و 30 ٪ بقیه به دولت سوژو (محل کارخانه) واگذار می گردد. این کارخانه 27 ٪ از کل صفحه نمایش های LCD نمایشگر سامسونگ را فراوری نموده است که بیشتر آن ها برای مانیتور و تلویزیون استفاده شده است.

البته این خبر تایید کننده گزارش های قبلی است که سامسونگ در کوشش است تا فعالیت LCD خود را متوقف کند و دوباره به صفحه های کوانتومی متمرکز می گردد. این کارخانه دارای سه خط فراوری 8.5 نسل و یک خط فراوری نسل 11 است که دومی میخواهد فراوری را از اوایل سال آینده شروع کند. این گزارش همچنین نشان داد سامسونگ دوباره سرمایه گذاری 723 میلیون دلاری را به شرکت های مرتبط با TCL اختصاص داده است تا 12.33 درصد از سهام خود را بدست آورد.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 733

به "خداحافظی شرکت سامسونگ با چینی ها؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی شرکت سامسونگ با چینی ها؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید