خطر حذف نمایندگان خوزستان از مسابقات جهانی UCMAC

به گزارش مجله یگانه، طلایی های مسابقات کشوری محاسبات ذهنی در امیدیه علی رغم کسب مجوز حضور در مرحله جهانی مسابقات UCMAC که به میزبانی مالزی برگزار می شود به دلیل مسائل مالی در خطر حذف از مسابقات قرار دارند.

خطر حذف نمایندگان خوزستان از مسابقات جهانی UCMAC

به گزارش خبرنگاران از امیدیه, اعضای تیم محاسبات ذهنی امیدیه که در مسابقات استانی و کشوری پیروز به کسب رتبه های اول و دوم شده بودند برای حضور در مسابقات جهانی UCMAC که در دسامبر 2018 در کشور مالزی برگزار می شود دچار مشکل شدند.

هزینه بالای این سفر و کاهش ارزش پول ملی در روزهای اخیر بر شدت مسائل افزوده و شانس حضور کنندگان ایران در این دوره از مسابقات را به حداقل رسانده است.

کسب مقام اول توسط عرشیا رشیدی و محمدرضا دیلمی فرد و مقام دوم توسط النا باغ شیرین و آرمین طاهرزاده در مرحله کشوری این مسابقات گویای توان بالای این دانش آموزان است که استعدادشان بر محرومیت مشهود منطقه غلبه کرده و توانسته اند برای استان کسب افتخار کنند.

با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در مسابقات دو روز دیگر به پایان می رسد (تا پایانی روز یکشنبه 25 شهریور)، در صورت عدم واریز وجه, حضور دانش آموزان در مسابقات منتفی خواهد شد.

درخواست مجموعه UCMAC امیدیه از کننده, فرماندار و مدیران شهری امیدیه و استاندار خوزستان تخصیص اعتبار حمایتی ویژه برای همراهی با این تیم است که نتیجه آن قطعا موجب افتخار استان و کشور خواهد شد.

ز

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 75

به "خطر حذف نمایندگان خوزستان از مسابقات جهانی UCMAC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر حذف نمایندگان خوزستان از مسابقات جهانی UCMAC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید