راه اندازی Mobile Pass در قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ

به گزارش مجله یگانه، Klook، جهت توسعه گردشگری هوشمند در هنگ کنگ، Mobile Pass و دسترسی سریع به گیت را برای قطار سریع فرودگاه راه اندازی کرد.

راه اندازی Mobile Pass در قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ

با استفاده از برنامه Klook Mobile، مسافران به هنگ کنگ، علاوه بر استفاده از تلفن های همراه خود برای پرداخت بلیت اکسپرس، می توانند اکنون به طور مستقیم به وسیله Mobile Pass به گیت دسترسی پیدا نمایند.

Klook، بزرگ ترین مرکز خدمات رزرو در مقصد در آسیا، امروز اظهار داشت:

Klook کد QR را برای Mobile Pass در فرودگاه هنگ کنگ راه اندازی می نماید. این ویژگی تازه، شکاف همیشگی بین اتصال اینترنت و حالت آفلاین را پر می نمایند و باعث دسترسی آسان تر مسافران به قطار فرودگاه هنگ کنگ می گردد. این نقطه عطفی تازه در کوشش های Klook است که به وسیله شرکت MTR پشتیبانی می گردد و باعث می گردد هنگ کنگ تبدیل به یک شهر هوشمند از لحاظ نوآوری های تکنولوژیکی گردد.

فرودگاه اکسپرس هونگ کنگ بیش از 16 میلیون مسافر در سال 2016 جا به جا نموده است. قطار اکسپرس یکی از بهینه ترین شیوه های حمل و نقل مسافران به فرودگاه بین المللی هنگ کنگ بوده است (HKIA در رتبه دهمین پرطرفدارترین فرودگاه های جهان در سال 2016 به وسیله شورای بین المللی فرودگاه ها انتخاب شد).

با استفاده از برنامه Klook Mobile، مسافران به هنگ کنگ می توانند از تلفن های همراه خود برای پرداخت بلیت اکسپرس استفاده نمایند. بعلاوه می توانند به طور مستقیم به وسیله Mobile Pass به گیت دسترسی پیدا نمایند. Mobile Pass با هدف بهبود بهره وری عملیاتی قطار اکسپرس فرودگاه هنگ کنگ راه اندازی شده است و در عین حال باعث می گردد مسافران بدون هیچ زحمتی و در سریع ترین حالت ممکن از فرودگاه هنگ کنگ استفاده نمایند.

خدمات رزرو بی نظیر Klook برای فرودگاه هنگ کنگ، بازخوردهای مثبت و منفی زیادی را از کاربران در سراسر جهان دریافت نموده است؛ با بیش از 65٬000 نظر، امتیاز 4.8 از 5 را به دست آورده است. چنین دستاوردی به وسیله شرکت MTR به رسمیت شناخته شده و Klook، جایزه امپراتور برای عملکرد فروش استثنایی در سال 2017 را کسب کرد.

اریک گنوک فه، رئیس کمپانی Klook، گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم که فناوری Klook و نوآوری شرکت MTR را در فرودگاه هنگ کنگ ترکیب کردیم. با توجه به این فناوری در هسته اصلی خدمات، تغییرات قابل توجهی ایجاد می گردد. ما مطمئن هستیم که چنین ابتکاراتی به نفع همه ذی نفعان از جمله جوامع محلی، ارائه دهندگان خدمات، توزیع نمایندگان و مسافران خواهد بود.

در طول سال ها، Klook با شرکای تجاری مختلفی در سراسر جهان، جهت راه اندازی گردشگری هوشمند، همکاری نموده است. یکپارچه سازی گذرگاه موبایل برای قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ یکی از این موارد است. بسیاری از شرکای تجاری Klook، کسب و کارهای سنتی هستند که کوشش می نمایند تا با پیشرفت سریع تکنولوژی از پس انتظارات مسافران مدرن امروزی برآیند.

با توجه به برترین منابع مهندسی در Klook و پایگاه کاربری بزرگ، شرکای تجاری ما از تازهترین فناوری های نوین برای جذب کاربران متنوع در سراسر جهان بهره می گیرند. این فناوری ها شامل محلی کردن کامل عملیات، رابط کاربری کامل و چند زبانه، ادغام با کیف های دیجیتال و فعال کردن روش های مختلف پرداخت مانند اپل پی، پرداخت به وسیله گوگل، WeChat Pay و Alipay است.

با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، Klook بعلاوه به شرکای تجاری یاری می نماید اطلاعات و بینش کامل تری نسبت به الگوهای رفتاری مشتری و سلیقه آن ها کسب نمایند. در کنار مجموعه داده های آفلاین، شرکای تجاری اکنون دیدگاه جامع تری در خصوص سفر مشتری دارند. این اطلاعات بعلاوه در افزایش بهره وری، مدیریت مشتری، مدیریت عایدی و عملیات داخلی، ارزشمند است.

Klook یکی از نوآوران صنعت گردشگری پیشرو جهت مدیریت گردشگری هوشمند است.

اخیراً Klook در Think 2020: Smart City Digital Think 2020 شرکت گوگل در هنگ کنگ شرکت نموده است و راهکارهایی را در خصوص چگونگی استفاده از ابتکارات دیجیتالی برای تعامل با مسافران مدرن که به هنگ کنگ می آیند، ارائه می دهد. Klook شرکای جهانی بزرگی در جهان دارد.

Klook نیز با شرکای تجاری کار می نماید تا کاربران خود را با استفاده از هر دو مجموعه داده های omni-channel و بازخورد آنلاین پس از تجربه که با کانال های توزیع آفلاین در دسترس نیستند، بهتر درک کند.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1478

به "راه اندازی Mobile Pass در قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی Mobile Pass در قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید