رقابت 1361 نفر برای تصدی 35 کرسی نمایندگی در استان تهران

به گزارش مجله یگانه، بیست و هشتمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران عصر پنجشنبه با استاندار تهران و اعضای این ستاد در استانداری تهران برگزار گردید.

رقابت 1361 نفر برای تصدی 35 کرسی نمایندگی در استان تهران

به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در این جلسه با بیان اینکه ابراز و لوازم و تجهیزات لازم برای برگزاری شکوهمند انتخابات فراهم شده است. به تعداد کل کاندیداهای حوزه های انتخابیه استان تهران اشاره و اظهار کرد: در حوزه انتخابیه استان تهران 1361 در روز آدینه برای تصدی کرسی های مجلس شورای اسلامی به رقابت می پردازند که از این تعداد، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس 1264 نفر برای تصدی 30 کرسی نمایندگی، در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس 23 نفر برای تصدی یک کرسی، در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا 20 نفر برای یک کرسی، حوزه انتخابیه دماوند 11 نفر برای تصدی یک کرسی، حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان 35 نفر برای یک کرسی و در حوزه انتخابیه پاکدشت 8 نفر برای تصدی یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با تاکید بر لزوم شروع فرآیند رای گیری از ساعت 8 صبح آدینه گفت: واقعا تمام کوشش عوامل برگزاری انتخابات باید بر این باشد که مردم در صف نایستند و رای گیری به سرانجام شب محول نگردد.

استاندار تهران همچنین به تامین امنیت انتخابات در استان تهران توسط 14 هزار نیرو اشاره و خاطر نشان کرد: فردا 3 مانور برای اطمینان از پیش بینی های صورت گرفته برای تامین امنیت انتخابات توسط نیروی انتظامی در تهران بزرگ برگزار می گردد.

وی گفت: تعرفه رای مورد احتیاج هم اکنون در اختیار شعب اخذ رای قرار گرفته است. همچنین دستگاه های احراز هویت نیز که با تأخیر به استان رسید، مستقر هستند و با موفقیت عمل خواهند کرد.

محسنی بندپی در سرانجام درخصوص بعضی مسائل مطرح شده درباره تایید بعضی موارد مثبت ویروس کرونا، توضیح داد: با هدف برطرف دغدغه های مردم، وزارت بهداشت، ستاد امنیت انتخابات و ستاد مدیریت بحران در کوشش هستند و جلساتی در این خصوص تشکیل داده اند و خواهند داد تا با اتخاذ تدابیری، نگرانی مردم از انتقال ویروس به حداقل برسد؛ نتایج این جلسات با فوریت به اطلاع مردم خواهد رسید.

استاندار تهران در سرانجام خاطر نشان کرد: انشاالله آنچه که دشمن برای حضور کمتر در پای صندوق تبلیغ می نماید، با شکستن روبرو گردد و فردا شاهد حضور شکوهمند کردن پای صندوق های رای باشیم؛ حضور و مشارکت مردم در انتخابات برای تامین منافع و امنیت ملی اثر بخشی بسیار بالایی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگاران در این جلسه روسای کمیته های ستاد انتخابات و فرمانداران شهرستانهای مختلف استان تهران به ارائه گزارشی از از سطح آمادگی ستادهای انتخابات شهرستان ها استان تهران برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره خبرگان رهبری پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 315

به "رقابت 1361 نفر برای تصدی 35 کرسی نمایندگی در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 1361 نفر برای تصدی 35 کرسی نمایندگی در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید