فرایند بازی Godfall را در تریلر قدیمی اش ببینید

به گزارش مجله یگانه، تریلری یک دقیقه ای از بازی Godfall به بیرون درز نموده است؛ تریلری که برخلاف اولین نمایش رسمی این بازی، تمام و کمال روی گیم پلی بازی تمرکز دارد.

فرایند بازی Godfall را در تریلر قدیمی اش ببینید

این تریلر جدید توسط یکی از کاربران رددیت منتشر شده است؛ کاربری که پس از انتشار، شرح داده است که این تریلر برای نمایش داخل خود استودیو ساخته شده و بسیار قدیمی است. این کاربر پیش از اینکه حساب کاربری خود را حذف کند، گفت که استودیوی سازنده بازی Godfall یعنی Counterplay Games این تریلر را در اوایل سال 2019 ساخته بود و این تریلر، نمایانگر کیفیت فعلی و نهایی بازی نیست.

در هر حال، به لطف این تریلر منتشر شده می توانیم از گیم پلی بازی Godfall کمی سر در بیاوریم. طبق گفته سازندگان این بازی قرار است Godfall یک بازی آنلاین اکشن، با موضوع دریافت آیتم های بیشتر باشد؛ یعنی چیزی شبیه به دستینی و در قالب اکشن سوم شخص.

چند ساعت پس از انتشار این تریلر، حساب کاربری رسمی Godfall در توییتر نوشت:

تایید می کنیم که تریلر منتشر شده از بازی، مربوط به یک سال پیش است و روی کامپیوتر و برای استفاده داخل استودیو ضبط شده. از هیجانی که برای بازی نشان داده اید انرژی گرفته ایم و امیدواریم تفاوت هایی که بازی تا به امروز نموده است را نشان تان دهیم. به زودی درباره بازی بیشتر خواهید شنید.

می توانید این تریلر غیر رسمی را در ادامه ببینید.

بازی Godfall قرار است در انتها سال 2020 و همزمان با عرضه پلی استیشن 5 برای این کنسول و هم چنین روی کامپیوتر عرضه گردد.

منبع: توییتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 240

به "فرایند بازی Godfall را در تریلر قدیمی اش ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند بازی Godfall را در تریلر قدیمی اش ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید