ساخت و تحویل 250 هزار واحد مسکونی به مددجویان

به گزارش مجله یگانه، خبرنگاران: مدیر دفتر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام (ره) گفت: از ابتدای فعالیت این نهاد تا به امروز تعداد 250 هزار واحد مسکونی ساخته و در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفته است که بخش عمده آن از سال 1386 به بعد بوده است.

ساخت و تحویل 250 هزار واحد مسکونی به مددجویان

جهت دریافت خدمات آلاچیق کنار استخر با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، قادر صمدی طی مصاحبه زنده تلویزیونی در برنامه جشن رمضان، گفت : خدمات ساخت و تحویل مسکن توسط کمیته امداد ، عمدتاً شامل مددجویان تحت حمایت بوده ولی به طور موردی نیز این خدمات به بعضی افراد نیازمند داده شده است.

وی اضافه نمود:کمیته امداد امام (ره) تامین مسکن مددجویان در روستاها را با احداث بر عهده داشته و رویکرد این نهاد در تامین مسکن شهری مددجویان و به ویژه در سه سال اخیر خرید مسکن مهر برای مددجویان نیازمند بی سرپناه بوده است.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و ساختمان امداد امام (ره) توضیح داد : در پی وقوع حوادث و زلزله های رخ داده در بعضی از استان های کشور کمیته امداد امام (ره) به سرعت وارد عمل شده و نسبت به احداث و بازسازی مساکن مددجویانی که در زلزله تخریب شده پرداخته است که از جمله این موارد می توان به تعهد و ساخت 1839 واحد مسکونی تخریب شده در استان آذربایجان شرقی اشاره نمود که تا به امروز 1300 واحد ساخت و تحویل و بقیه در حال احداث است ، همچنین 248 واحد مسکونی در استان بوشهر و 148 واحد مسکونی در استان خراسان جنوبی از جمله این تعهدات است.

صمدی خاطر نشان کرد: اولویت های اصلی ساخت و تحویل مسکن مددجویی ابتدا با ایتام و مددجویان مناطق محروم و سپس با زنان سرپرست خانوار است.

وی در انتها به احداث و ساخت ساختمان های حمایتی جهت مددجویان نظیر کانون های فرهنگی ، خوابگاه های دانش آموزی و اردوگاه های تربیتی و فرهنگی که مخصوص ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت است اشاره نمود و اضافه نمود تا به امروز بیش از 100 خوابگاه دانش آموزی جهت دانش آموزانی که در مناطق محروم سکونت داشته و امکان تحصیل ندارند ساخته تا این عزیزان نیز با استفاده از تسهیلات این خوابگاه ها به تحصیلات خود ادامه دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 387

به "ساخت و تحویل 250 هزار واحد مسکونی به مددجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت و تحویل 250 هزار واحد مسکونی به مددجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید