سامانه نت سنج پلاس ارزیابی اپراتورها را درمحلات انجام می دهد

به گزارش مجله یگانه، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه عملکرد سامانه نت سنج پلاس سال آینده افزایش می یابد، گفت: 6 ماه دیگر این سامانه ارتقاء خواهد یافت و ارزیابی های آن براساس مناطق و محلات خواهد بود.

سامانه نت سنج پلاس ارزیابی اپراتورها را درمحلات انجام می دهد

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اینکه اطلاعات سامانه نت سنج پلاس محله محور می گردد ،گفت: بنا داریم به سمت جزئی تر کردن اطلاعات اپراتور ها بپردازیم . فاز بعدی در سامانه نت سنج پلاس این است که تا 6 ماه دیگر اطلاعات از نظر کیفیت و خدمات براساس مناطق و محلات انجام گردد.

اجزای کیفیت اپراتور ها با شاخص استاندارد در سامانه تعیین است

وی اضافه نمود: یکی از ویژگی های این سامانه این است که نظرات مردم به صورت نموداری در سایت در اختیار آنها واقع شده است زیرا اجزای کیفیت اپراتور ها تعیین شده و فرمول و شاخص آن استاندارد است.

گزارشات مردمی طبق داده های آماری در سامانه منتشر می گردد

فلاح جوشقانی توضیح داد: نزدیک به یکسال و نیم است گزارشات مردمی را هفتگی در سایت می گذاشتیم اما با راه اندازی این سامانه دیگر این توانایی وجود دارد که اطلاعات و گزارشات مردمی جمع بندی شده و طبق داده های آماری در سامانه منتشر می گردد.این در حالی است که تا قبل از طراحی سامانه نت سنج پلاس مردم به وسیله تلفن 195 نقدها و شکایات خود را اعلام می کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 334

به "سامانه نت سنج پلاس ارزیابی اپراتورها را درمحلات انجام می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه نت سنج پلاس ارزیابی اپراتورها را درمحلات انجام می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید