سامانه نت سنج پلاس ارزیابی اپراتورها را درمحلات انجام می دهد
به گزارش مجله یگانه، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه عملکرد سامانه نت سنج پلاس سال آینده افزایش می یابد، گفت: 6 ماه دیگر این سامانه ارتقاء خواهد یافت و ارزیابی های آن براساس مناطق و محلات خواهد بود.

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اینکه اطلاعات سامانه نت سنج پلاس محله محور می گردد ،گفت: بنا داریم به سمت جزئی تر کردن اطلاعات اپراتور ها بپردازیم . فاز بعدی در سامانه نت سنج پلاس این است که تا 6 ماه دیگر اطلاعات از نظر کیفیت و خدمات براساس مناطق و محلات انجام گردد.
اجزای کیفیت اپراتور ها با شاخص استاندارد در سامانه تعیین است
وی اضافه نمود: یکی از ویژگی های این سامانه این است که نظرات مردم به صورت نموداری در سایت در اختیار آنها واقع شده است زیرا اجزای کیفیت اپراتور ها تعیین شده و فرمول و شاخص آن استاندارد است.
گزارشات مردمی طبق داده های آماری در سامانه منتشر می گردد
فلاح جوشقانی توضیح داد: نزدیک به یکسال و نیم است گزارشات مردمی را هفتگی در سایت می گذاشتیم اما با راه اندازی این سامانه دیگر این توانایی وجود دارد که اطلاعات و گزارشات مردمی جمع بندی شده و طبق داده های آماری در سامانه منتشر می گردد.این در حالی است که تا قبل از طراحی سامانه نت سنج پلاس مردم به وسیله تلفن 195 نقدها و شکایات خود را اعلام می کردند.
منبع: خبرگزاری فارس