طراحی سایت: سایت فدراسیون جهانی کاراته: گنج زاده در اندیشه اضافه کردن مدال جهانی به طلای المپیک

به گزارش مجله یگانه، در فاصله دو هفته مانده تا برگزاری مسابقات قهرمانی دنیا، فدراسیون دنیای گزارشی از چگونگی برگزاری این رقابت ها منتشر کرد.

طراحی سایت: سایت فدراسیون جهانی کاراته: گنج زاده در اندیشه اضافه کردن مدال جهانی به طلای المپیک

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در گزارش فدراسیون دنیای آمده است: 1054 ورزشکار از 117 کشور دنیا برای شرکت در مسابقات دنیای کاراته در دبی امارات ثبت نام نموده اند و این آمار رکورد های شرکت در دوره های قبلی را حفظ می نماید و محبوبیت کاراته در سراسر دنیا را به نمایش می گذارد.

نمایندگان ایران، الجزایر، برزیل، کرواسی، مصر، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، ترکیه و روسیه با ترکیب کامل 16 گانه در این مسابقات حضور پیدا کردند.

ساندرا سانچز از اسپانیا و ریو کیونا از ژاپن در کاتا، ایوت گورانوا از بلغارستان، جوانا پرکوویچ از صربستان و فریال عبدالعزیز از مصر در کومیته بانوان، استیون داکوستا از فرانسه، لوئیجی بوسا از ایتالیا و سجاد گنج زاده از ایران در کومیته آقایان، دارنده هشت مدال طلای المپیک هستند که در این مسابقات شرکت کردند و کوشش می نمایند مدال دنیای را به مدال طلای المپیک خود اضافه نمایند.

در همین حال 10 نفر از 12 قهرمان فعلی دنیا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در دبی با هم به رقابت می پردازند و بیشتر توجهات معطوف به ساندرا سانچز از اسپانیا، ریو کییونا از ژاپن، جووانا پرکوویچ از صربستان و استیو داکستار از فرانسه چهار ورزشکاری است که در حال حاضر صاحب عنوان قهرمانی دوگانه دنیای و المپیک هستند.

نمایندگان ژاپن در کاتای تیمی آقایان و بانوان، فرانسه در کومیته تیمی بانوان و ایران در کومیته تیمی آقایان، مدافعان قهرمانی دنیا هستند که با لباس کاراته ویژه، با گلدوزی های طلایی شرکت خواهند کرد.

مسابقات دنیای کاراته در سال 2021 طی روز های (16 الی 22 نوابر) 25 آبان الی یک آذر ماه به میزبانی دبی، امارات برگزار می گردد و نمایندگان کاراته کشورمان به صورت تیم کامل در دو بخش کاتا و کومیته بانوان و آقایان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1359

به "طراحی سایت: سایت فدراسیون جهانی کاراته: گنج زاده در اندیشه اضافه کردن مدال جهانی به طلای المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت فدراسیون جهانی کاراته: گنج زاده در اندیشه اضافه کردن مدال جهانی به طلای المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید