سطح بحرانی در بعضی بیمارستان های آمریکا

به گزارش مجله یگانه، خبرگزاری خبرنگاران- تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها در بعضی منطقه ها آمریکا به سطح بحرانی رسید.

سطح بحرانی در بعضی بیمارستان های آمریکا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ آمریکایی هایی که واکسن نزده اند موجب افزایش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها شده اند. در استان های مونتانا و آلاسکا برخی بیمارستان ها به قدری (به دلیل تعداد مراجعین) تحت فشار هستند که مجبور شدند ارائه خدمات درمانی را محدود نمایند.

براساس این گزارش، اوضاع در استان آیداهو حتی بدتر است، به طوری که مسئولان بهداشتی اعلام کردند در بیمارستان های سراسر استان حالت موسوم به استاندارد های بحرانی درمان را فعال کردند (که به واسطه آن تغییر عمده ای در فعالیت های درمانی و خدماتی که قادر به ارائه آن هستند ایجاد می نمایند).

در ادامه این گزارش آمده است: همه بیماران، اعم از بیماران سرطانی تا افرادی که در لیست پیوند عضو قرار دارند ممکن است با تاخیر در درمان رو به رو شوند، چرا که منابع و امکانات بیمارستان ها به بیماران کرونایی اورژانسی اختصاص یافته است.

برخی بیمارستان های آیداهو به قدری مملو از بیماران کرونایی هستند که با دیگر بیمارستان های منطقه ها ساحل غربی آمریکا تماس می گیرند ببینند آیا می توانند برخی از بیمارانشان را که شرایطشان وخیم است بپذیرند، و در برخی موارد با پاسخ منفی رو به رو می شوند.

مقامات یکی از بیمارستان ها به سی ان ان گفتند مجبور شدند بیش از نیمی از بیمارانی را که مراجعه نموده بودند رد نمایند.

آمریکا که از ابتدای همه گیری کرونا بالاترین تعداد قربانی و ابتلا را داشته است، با وجود واکسیناسیون همچنان این صندلی را تقریباً با اختلاف حفظ نموده و تعداد کلی 691 هزار و 562 قربانی و 42 میلون و 866 هزار و 805 ابتلا را تا به امروز ثبت نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1313

به "سطح بحرانی در بعضی بیمارستان های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح بحرانی در بعضی بیمارستان های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید