طارمی مجبور به تشویق یکی از دو دشمن دیرینه شد

به گزارش مجله یگانه، امید مهدی طارمی و تیم پورتو برای قهرمانی در لیگ پرتغال از دست دادن امتیاز به وسیله بنفیکا در بازی امشب است.

طارمی مجبور به تشویق یکی از دو دشمن دیرینه شد

به گزارش خبرنگاران تیم فوتبال پورتو شب گذشته با نمایش فوق العاده مهدی طارمی توانست چهار بر دو فامالیکائو را شکست دهد و ضمن تثبیت حضورش در جایگاه دوم جدول، در فاصله یک هفته مانده به انتها فصل 23-2022 لیگ برتر پرتغال به یک امتیازی بنفیکای صدرنشین برسد ولی آنها برای رسیدن به قهرمانی چشم به بازی امشب این تیم دارند.

یاران طارمی که یک مسابقه دیگر در لیگ برتر پرتغال پیش رو دارند و هفته آینده باید مقابل ویتوریا گیماریش قرار بگیرند، برای رسیدن به قهرمانی چشم به عدم نتیجه گیری بنفیکا در ملاقات امشب دارند و امیدوار هستند صدرنشین این رقابت ها در جدال برابر اسپورتینگ لیسبون امتیاز از دست بدهد تا سرنوشت تیم قهرمان به هفته آخر بکشد.

در حال حاضر بنفیکا با 83 امتیاز صدرنشین لیگ برتر پرتغال است و یک امتیاز بیشتر و یک مسابقه کمتر نسبت به یاران طارمی دارد، اما پیروزی در ملاقات امشب برابر اسپورتینگ لیسبون منجر به قهرمانی آنها خواهد شد و امیدهای پورتو را از بین می برد. ولی تساوی یا شکست آنها، بازی هفته انتهای را سرنوشت ساز می نماید.

تیم فوتبال بنفیکا از ساعت 23 امشب در یک رقابت سخت در استادیوم ژوزه آلوالاده مهمان اسپورتینگ لیسبون رده چهارمی است؛ مسابقه ای که در دور رفت با تساوی دو بر دو همراه بود و یاران طارمی امیدوار به تکرار آن در جدال امشب هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1757

به "طارمی مجبور به تشویق یکی از دو دشمن دیرینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی مجبور به تشویق یکی از دو دشمن دیرینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید