فیلم وحشت و مرحوم جلیلوند

به گزارش مجله یگانه، افسانه بایگان، مارال فرجاد، مصطفی زمانی، رضا شفیعی جم و برادران ارک با فیلمی در راه سینما هستند.

فیلم وحشت و مرحوم جلیلوند

پوست در ژانر کمیاب وحشت

در سینمای ایران کمتر فیلمی در ژانر وحشت ساخته می گردد و در چنین شرایطی اکران فیلم پوست به کارگردانی بهمن و بهرام ارک اتفاق ویژه ای است. این فیلم که فضایی ترسناک و دلهره آور دارد، با استفاده از اعتقاد عده ای از مردم به طلسم و جادو، قصه خود را روایت می نماید. مخاطب ایرانی با چنین اعتقاداتی بیگانه نیست و آن ها را می شناسد، بنابراین با فیلم ارتباط برقرار می نماید. این فیلم که با گویش ترکی و با زیرنویس فارسی ساخته شده، در جشنواره سی و هشتم فجر جایزه برترین فیلم هنر و تجربه و برترین موسیقی متن را دریافت کرد.

تجربه بازیگری خواننده پاپ

یکی از خوانندگان موسیقی پاپ که وارد عرصه بازیگری شده، علی رهبری است که به اسم خواننده گروه پازل شناخته می گردد. او سال گذشته در فیلم سیاه باز و فیلم کودک و نوجوان گل به خودی بازی کرد که اولی از فردا به نمایش درمی آید و دومی هنوز اکران نشده. رهبری پیش از این تجربه ای در زمینه بازیگری نداشته است و با این فیلم برای اولین بار در مقام بازیگر روی پرده سینماها دیده می گردد. سام قریبیان، افسانه بایگان، آتیلا پسیانی، مهدی کوشکی و المیرا دهقانی دیگر بازیگران سیاه باز هستند.

حضور کارگردان در مقام بازیگر روی پرده

شاهد احمدلو با فیلم سیاه باز هم به اسم بازیگر در سینماها دیده خواهد شد. او تا به حال در سریال های تلویزیونی بازی نموده و تجربه بازیگری داشته است. این کارگردان نوروز سال جاری سریال گاندو 2 را روی آنتن داشت و نقش یک جاسوس را در آن ایفا نموده بود. احمدلو فیلم مورچه خوار را سال 98 جلوی دوربین برده است و بازیگرانی مانند رضا شفیعی جم، مارال فرجاد، لیندا کیانی، نسرین مقانلو و مهدی کوشکی در آن بازی نموده اند.

اکران فیلم مرحوم جلیلوند پس از 10 سال

فیلم قصه عشق پدرم سومین فیلم محمد رضا ورزی است. این فیلم سال 90 جلوی دوربین رفت و اکنون قرار است پس از 10 سال اکران گردد. محمد رضا شریفی نیا به اسم تهیه کننده و بازیگر در این پروژه حضور داشته و دخترش مهراوه شریفی نیا، مصطفی زمانی، بهنوش طباطبایی و امیریل ارجمند دیگر بازیگران فیلم هستند. نکته جالب درباره این اثر، بازی زنده یاد چنگیز جلیلوند در یکی از نقش های اصلی است. مرحوم جلیلوند در این فیلم نقش یک پدر را ایفا نموده که سال هاست در انتظار بازگشت فرزندش از جبهه به سر می برد و شهادتش را باور نمی نماید. چنگیز جلیلوند سال گذشته بر اثر بیماری کووید-19 درگذشت و اکنون فیلمش زمانی که او در قید حیات نیست اکران می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1252

به "فیلم وحشت و مرحوم جلیلوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم وحشت و مرحوم جلیلوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید