لاک پشت غول پیکری که اینترنت را منفجر کرد!، عکس

به گزارش مجله یگانه، سنتور، یوتیوبر محبوب، در رودخانه شیکاگو در نزدیکی خیابان دیویژن و سمت شرقی جزیره گوس در حال کایاک سواری بود که یک لاک پشت معمولی نسبتاً با شکوه را دید که احتمالاً روی بستری از زنجیر زنگ زده در حال آفتاب گرفتن بود.

لاک پشت غول پیکری که اینترنت را منفجر کرد!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سنتور در حالی که از کنار خزنده تنومند عبور می نماید به شوخی می گوید: تو خوب به نظر می رسی، من واقعاً به تو افتخار می کنم!

بیشتر بخوانید:

عکس | وقتی شیطان سدان خانواده می گردد!

گرگ هندی؛ خطرناک ترین درنده ایرانی/ عکس

از زمانی که این ویدئو منتشر شد، در اینترنت برای حیوانی که سنتور به علت مقدار آن به آن لقب Chonkosaurus را داد، غوغا بپا شده است. جردن گری، متخصص لاک پشت، وزن این لاک پشت را حدود 40 پوند تخمین می زند که برای یک لاک پشت معمولی وزن بسیار چشمگیر است.

گری، می گوید: لاک پشت های معمولی می توانند تا صد سال عمر نمایند.

Chonkosaurus بعلاوه به نظر می رسد یک نر پیر است. من می توانم فقط از گرد شدن پوزه و سایش پوسته آن تشخیص دهم. گری اضافه می نماید که این حیوان نفخ نموده است، یا به علت بیماری یا تغذیه بیش از حد، مقدار آن غیر طبیعی است.

بنابراین، یک خزنده بزرگ که در یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایالات متحده در حال استراحت است، چه می نماید؟ به خصوص در داخل یک مجموعه آبی که از لحاظ تاریخی به آلودگی شناخته شده است؟

سنتور به نشنال جئوگرافیک گفت: رودخانه شیکاگو در یک قرن و نیم گذشته به عنوان یک توالت صنعتی استفاده می شد. بوی بدی داشت.

اما این واقعیت که اکنون اسنپرها در آنجا هستند به این معنی است که کوشش ها برای پاکسازی آبراه کار می نماید. گری بعلاوه اظهار داشت که لاک پشت های معمولی به طرز شگفت انگیزی انعطاف پذیر هستند و می توانند در منطقه ها آلوده دوام بیاورند.

سنتور می گوید: این عالی است، و چیزی را ثابت می نماید که من از گذشته می شناختم. اگر همه چیز را تمیز کنید و آغاز به کاشت گیاهان بومی کنید، همه حیات وحش بومی برمی گردند.

منبع: نشنال جئوگرافیک

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1755

به "لاک پشت غول پیکری که اینترنت را منفجر کرد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاک پشت غول پیکری که اینترنت را منفجر کرد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید