لزوم توجه به ممنوعیت ورود آقایان به واگن بانوان

به گزارش مجله یگانه، تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت هنوز موانع ورود آقایان به واگن ویژه بانوان رفع نشده است.

لزوم توجه به ممنوعیت ورود آقایان به واگن بانوان

سوده نجفی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران امروز در چهل و سومین جلسه تذکر داد: یک بار دیگر هم گفتم نباید برای بار دوم این میکروفن را روشن می کردم. ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم که باید حداقل های یک کشور اسلامی را رعایت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدعی هستیم بانوان را تکریم می کنیم بیان داشت: ادعا می کنیم شورای شهر و شهردار انقلابی هستیم در حالیکه هنوز بعد از 6 ماه نتوانستیم ورود اقایان به واگن ویژه بانوان را اصلاح کنیم.

رییس کمیته سلامت شورا اضافه کرد: چهارشنبه هفته گذشته افتتاح واگن ویژه بانوان و اطفال را در مترو داشتیم ولی متاسفانه از صبح امروز پیامک های متعددی برای بنده ارسال شده است که متاسفانه بخاطر ورود آقایان بانوان با مشکلاتی روبرو شدند.

نجفی اظهار کرد: کشورهای غیراسلامی از جمله انگلستان و ژاپن نیز واگن ویژه برای بانوان دارند و برای بانوان کرامت قائل هستند.

عضو شورای شهر تهران در انتها گفت: این خواسته کوچکی است که نباید بخاطر آن دو بار تذکر بدهم.

در ادامه مهدی اقراریان در تایید سخنان سوده نجفی گفت: در این مدت کوتاه، اقدامات خوبی برای واگن بانوان اجرا شده است. اما خلاء موجود، عدم کنترل این موضوع در سکوهای ایستگاههای مترو است که حتی پلیس مسئول هم عملکردی در این خصوص ندارد این در حالی است که حتی حائل میان برخی واگن ها را برداشته اند.

وی تاکید کرد: وقتی میگوییم شورا و شهرداری انقلابی، توفع ما کار ویژه در این خصوص است که متاسفانه برای شورای گذشته این موضوعات مسئله نبوده و شهر چهار سال رها بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1505

به "لزوم توجه به ممنوعیت ورود آقایان به واگن بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توجه به ممنوعیت ورود آقایان به واگن بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید