اطلاعات پروازی کامل سفر به سوئیس

به گزارش مجله یگانه، با اطلاعات پرواز برای سفر به سوئیس آشنا شوید

سوئیس از جمله کشورهایی است که کمتر کسی پیدا می شود که علاقه نداشته باشد تا این کشور زیبا را ببیند. سفر به سوئیس و حضور در شهرهای این کشور، مخصوصا زوریخ، از آرزوی بسیاری از کسانی است که عاشق سفر به طبیعت ناب و زیبایی های شهری هستند. ضمن این که کیفیت زندگی در این کشور نیز بسیار بالاست. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم اطلاعات پروازی سفر به سوئیس را مرور نماییم.

اطلاعات پروازی کامل سفر به سوئیس

اطلاعات پرواز تهران به سوئیس

برای سفر به سوئیس می توانید از خدمات پروازی شرکت های هواپیمایی ترکیش ایرلاینز و هواپیمایی امارات استفاده نمایید. پرواز شما در فرودگاه بین المللی زوریخ در شهر زوریخ، به زمین می نشیند. تمامی این پروازها به صورت غیر مستقیم هستند. حداقل زمیانی که پرواز به زوریخ طول می کشد برابر است با 8 ساعت و 40 دقیقه.

فرودگاه بین المللی زوریخ را به نام فرودگاه کلوتن نیز می شناسند. این فرودگاه به عنوان بزرگ ترین فرودگاه بین المللی سوئیس نیز شناخته می شود. این فرودگاه مرکز اصلی خطوط هوایی بین المللی سوئیس است. این فرودگاه بالاترین تنوع حمل و نقل از شهر به فرودگاه و یا بالعکس، فرودگاه به شهر را در بین بهترین فرودگاه های دنیا دارا می باشد.

این فرودگاه در 13 کیلومتری شهر زوریخ و در منطقه کانتون قرار گرفته است. اگر مسافر این فرودگاه هستید شاید برایتان جالب باشد که این نکته را بدانید که اولین پرواز این فرودگاه در سال 1921 انجام شد.

در سال های اول فعالیت این فرودگاه از آن به عنوان یک پایگاه هوایی استفاده می شد اما با توجه به حس نیاز به یک فرودگاه تجاری و مسافربری در شهر، در ادامه فعالیت این فرودگاه بر اساس تصمیم دولت فدرال سوئیس در سال 1945، تبدیل به یک فرودگاه تجاری و مسافربری شد.

ترکیش ایرلاینز، شرکت هواپیمایی ملی کشور ترکیه است و امروزه به عنوان یکی از بهترین خطوط هواپیمایی دنیا به شمار می رود. کیفیت بالای خدمات و به ویژه کیفیت مطبوع غذاهای ترکیش ایرلاینز زبانزد خاص و عام است.

همانطور که بالاتر گفتیم، این شرکت پروازهای منظم از تهران به مقصد زوریخ برگزار می کند و در ایران نیز این ایرلاین به خوبی شناخته شده است. بسیاری از مسافران در هنگام رزرو بلیط هواپیما به دلیل امنیت پرواز و کیفیت بالای خدمات این شرکت هواپیمایی را انتخاب می کنند.

این خط هواپیمایی در طول سال ها فعالیت جوایز متعددی دریافت کرده و در سال 2015 به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی اروپا و چهارمین ایرلاین برتر دنیا شناخته شد. در سال های اخیر همکاری های خوبی بین شرکت هواپیمایی ترکیه و ایران اجرا شده تا امکان استفاده ایرانیان از این خط هواپیمایی را تسهیل کند.

به طور مثال در تفاهم نامه ای که اوایل سال جاری صورت گرفت از این پس شهروندان ایرانی می توانند با استفاده از کارت شتاب بلیط هواپیمای ترکیش ایرلاینز را به مقاصد بین المللی خریداری کنند.

در برخی پروازهای این خط هواپیمایی، منویی که به مسافران ارائه می شود الهام گرفته از غذاهای امپراتوری عثمانی است. مجلات و نشریات مختلف که به بررسی جنبه های مختلف خطوط هواپیمایی می پردازند بارها ترکیش ایرلاینز را تحسین کرده اند و آن را در زمره بهترین شرکت های هواپیمایی رده بندی کرده اند.

ترکیش ایرلاینز دارای پروازهای مختلف در کلاس های پروازی تجاری یا بیزنس کلاس (Business Class) و پرواز اقتصادی یا اکونومی (Economy class) است. در پروازهای این شرکت هواپیمایی قوانین تغییر تاریخ بلیت هواپیما، کنسل کردن بلیت و حدبیشتر بار مجاز برای هر مسافر بنا به نوع کلاس پرواز فرق دارد.

بنا به نوع بلیط هر مسافر اجازه دارد تا مقدار مشخصی بار با خود حمل کند و اگر وزن بارش بیش از حد مجاز باشد مجبور به پرداخت جریمه اضافه بار خواهد بود. اما به طور کل مقدار بار مجاز پروازهای بین المللی ترکیش ایرلاینز برای پرواز تجاری یا بیزنس کلاس 30 کیلوگرم و وزن بار مجاز برای پرواز اقتصادی یا اکونومی 20 کیلوگرم است.

خط هواپیمایی ترکیه از هواپیماهای مدرن و مجهزی در پروازهای خود استفاده می کند. از حمله هواپیماهای ترکیش ایرلاینز می توان به مدل های مختلف هواپیمای ایرباس (A319-100,A320-200,A330-200,…) و هواپیماهای بوئینگ (Boeing A310-300F,Boing 777F,…) اشاره کرد.

هواپیمایی امارات یک ایرلاین مشهور و معتبر متعلق به کشور امارات متحده عربی است. دفتر مرکزی این شرکت در دبی قرار گرفته است و فرودگاه بین المللی دبی به عنوان قطب اصلی این ایرلاین فعالیت می کند.

هواپیمایی امارات بزرگ ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه و یکی از بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی در دنیا است. امارات به مقاصد مختلف در دنیا پرواز مستقیم دارد و بسیاری از افراد به دلیل کیفیت بالای خدمات سعی می کنند بلیط هواپیمای امارات را تهیه کنند.

امارات در هفته بیش از 3600 پرواز مستقیم به 140 شهر در 81 کشور دنیا انجام می دهد. این شرکت از نظر تعداد جا به جایی مسافر در رده چهار در دنیا قرار گرفته است. هواپیمایی امارات با پرواز مستقیم از دبی به اوکلند، برای مدتها عنوان طولانی ترین پرواز مستقیم و بدون توقف را در اختیار داشت.

تا آن که قطرایرویز نیز پرواز دوحه به اوکلند خود را راه اندازی کرد. هواپیمایی امارات ناوگانی بسیار مدرن و جوان دارد و تماما از هواپیماهای بوئینگ پهن پیکر و ایرباس تشکیل شده است. هواپیمایی امارات در سه کلاس پروازی فرست کلاس، تجاری یا بیزنس کلاس (Business) و اقتصادی یا اکونومی (Economy) به مسافران خدمت رسانی می کند.

دانستنی هایی که باید قبل از سفر به سوئیس بدانید!

سوئیس کشوری چند زبانه است و شما می توانید در سفر به این کشور با دانستن حداقل یکی از زبان های فرانسه، انگلستان، ایتالیایی و رومانیایی، اوقات راحت تری را در این کشور داشته باشید. مردم سوئیس صمیمی اما بسیار رک هستند، بیشتر مغازه های این کشور در شهرهای مختلف، ساعت 6 صبح باز می کنند و بسیار هم زود تعطیل می کنند، زندگی در شب در شهرهای مختلف سوئیس جریان دارد، … و بسیاری نکات دیگر که می توانید همگی آن ها را در مطلب نکات دانستنی قبل از سفر به سوئیس مطالعه نمایید.

سفر به سوئیس

برای سفر به سوئیس می توانید به صورت انفرادی، با خرید بلیط و رزرو هتل و یا از طریق خرید تور سوئیس برای سفر به سوئیس و دیگر شهرهای مختلف کشور زیبا ودیدنی سوئیس، اقدام کنید. در سفر با تور سوئیس می توانید از تمام منطقه ها قدیمی شهر های سوئیس همانمند زوریخ و یا حتی دیگر شهرهای آن دیدن کنید. به بهترین و مجذوب کننده ترین منطقه ها دیدنی سوئیس و دیگر شهرهای آن بروید و به بهترین رستوران های سوئیس سر بزنید. در بهترین هتل های سوئیس و دیگر شهرهای سوئیس اقامت کنید و بهترین اوقات سفر را داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم حتما برای کسب اطلاعات بیشتر جهت سفر به این کشور، راهنمای سفر به زوریخ را در سایت خبرنگاران مطالعه نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1575

به "اطلاعات پروازی کامل سفر به سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات پروازی کامل سفر به سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید