مدیر باشگاه پانیونیوس: در آینده بازیکنان ایرانی بیشتری به یونان می آیند

به گزارش مجله یگانه، مدیر باشگاه پانیونیوس یونان اظهار داشت که مهاجم ایرانی تیمش را با تحقیق جذب نموده است.

مدیر باشگاه پانیونیوس: در آینده بازیکنان ایرانی بیشتری به یونان می آیند

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کریستوس داراس در خصوص عملکرد کریم انصاری فرد در تیم پانیونیوس گفت: ما انصاری فرد را با تحقیق جدب کردیم و اصلاً به عملکردش در اوساسونا کاری نداشتیم بلکه گروه استعدادیابی باشگاه ما و کمیته فنی این مهاجم را تأیید کرد.

وی ادامه داد: انصاری فرد در تمرین کوشش فراوانی می نماید و می خواهد خودش را در تیم جا بیندازد. اگر عملکرد این بازیکن خوب باشد ما باز هم از ایران بازیکن جذب می کنیم. البته الان هم یک بازیکن خوب از یک تیم مطرح ایرانی را مدنظر داریم تا اگر مورد تأیید نهاده شد او را جذب کنیم.

مدیر باشگاه پانیونیوس مطرح نمود: شرایط طوری شده که مربی تیم ما کاملاً بازی های تیم ملی ایران را دنبال می نماید و تا شناخت بهتری از فوتبال ایران داشته باشد. من این احتمال را می دهم که در آینده ای نزدیک بازیکنان ایرانی بیشتری در لیگ یونان بازی نمایند چون مدیران دیگر باشگاه های یونانی از من در خصوص انصاری فرد و بازیکنان ایرانی می پرسند که من هم می گویم ایرانی ها رفتار حرفه ای دارند و از نظر فنی هم خوب هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 451

به "مدیر باشگاه پانیونیوس: در آینده بازیکنان ایرانی بیشتری به یونان می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر باشگاه پانیونیوس: در آینده بازیکنان ایرانی بیشتری به یونان می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید