مدیرِ زنِ کانال های تلگرامی استقلال بین طرفداران معترض مقابل مجلس!

به گزارش مجله یگانه، گروهی از هواداران استقلال در اعتراض به عملکرد مدیریت این تیم و به دعوت برخی از کانال های تلگرامی و سایت های ظاهراً هوادار استقلال، مقابل مجلس تجمع کردند.

مدیرِ زنِ کانال های تلگرامی استقلال بین طرفداران معترض مقابل مجلس!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تا اینجای کار این اتفاق، اشکالی ندارد و در مملکت آزاد ملت حق دارند به آنچه نمی پسندند اعتراض هم بکنند، هرچند بعضی ها معتقدند به این مجلس برای حل مسائل از هر نوعش خیلی نباید امیدوار بود، اما مشکل اینجاست که دلیل این تجمعات پی در پی و بی هدف آن هم در روز هایی که استقلال کاملا به آرامش و حمایت نیاز دارد چیست؟

مشکل دیگر اینجاست که در صورت قبول فلسفه وجودی تجمع و اعتراض، این طرفداران هستند که حق دارند تجمع نموده و اعتراضات منطقی و به جای خود را به گوش مسئولین برسانند، اما حضور یک خانم که در تصویر می بینید و گویا مدیر چند کانال تلگرامی و یا استقلالی است، اظهار عقیده مردم تلقی نمی گردد.

با رویه درست یا غلط این کانال ها کاری نداریم و در خصوص آن ها به قضاوت نمی نشینیم. شاید تمامی نقدها آن ها از مجموعه استقلال درست و منطقی و حتی از سر دلسوزی باشد، اما اینکه یک مدیر و یا ادمین کانال تلگرامی خودش دعوت کننده شرکت در یک تجمع باشد و خودش هم در تجمع شرکت کند و مانند طرفدار پلاکارد به دست بگیرد چیز عجیب و غریبی است و تقریباً در فوتبال جهان بی نظیر و یا کم نظیر!

در هیچ جای جهان یک رسانه دعوت به تجمع و تظاهرات نمی نماید. رسانه فقط روشنگری می نماید، آگاهی می دهد و حوادث را با دقت، سرعت و نهایت امانتداری روایت می نماید، اما خودش نمی تواند اداره کننده و متولی یک راهپیمایی و تجمع باشد. مشکل و دردسر رسانه های رسمی امروز اینجاست که کانال های تلگرامی هم رسانه محسوب می شوند.

نود

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1012

به "مدیرِ زنِ کانال های تلگرامی استقلال بین طرفداران معترض مقابل مجلس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرِ زنِ کانال های تلگرامی استقلال بین طرفداران معترض مقابل مجلس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید