تور سنگاپور ارزان: راستا هوایی تازه سان فرانسیسکو ، سنگاپور، طولانی ترین پرواز مستقیم میان شرکت های آمریکایی

به گزارش مجله یگانه، کاهش قیمت سوخت و ورود هواپیماهای مدرن با فناوری روز باعث شده تا شرکت های هواپیمایی جهتهای پروازی مستقیم جدیدی را در برنامه های خود قرار بدهند. شرکت هواپیمایی یونایند ایرلاینز (United Airlines) هم برای عقب نماندن از این غافله جهت مستقیم جدیدی از سان فرانسیسکو به سنگاپور ایجاد نموده که طولانی ترین پرواز مستقیم میان شرکت های آمریکایی است. می توانید جزئیات این خبر را در خبرنگاران مطالعه نمایید.

تور سنگاپور ارزان: راستا هوایی تازه سان فرانسیسکو ، سنگاپور، طولانی ترین پرواز مستقیم میان شرکت های آمریکایی

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز اخیراً پروازی مستقیم از سان فرانسیسکو به سنگاپور برقرار نموده است. طبق اظهارات مدیر این شرکت، کاهش قیمت سوخت مهم ترین عاملی است که امکان برقراری این پرواز را ممکن ساخته تا یونایتد ایرلاینز بتواند رکورد طولانی ترین پرواز مستقیم بین تمام خطوط هوایی ایالات متحده را به خود اختصاص بدهد.

یونایتد ایرلاینز طی بیانیه ای گفت که در این جهت پروازی از هواپیماهای دریملاینر (Dreamliner) ساخت کمپانی بوئینگ استفاده می گردد و اولین پرواز آن روز اول ژوئن برقرار خواهد شد. طول مدت این پرواز به سمت سنگاپور، حدود 16 ساعت و 20 دقیقه خواهد بود که با این حساب حدود 4 ساعت سریع تر از زمانی است که پروازهای این کمپانی پس از یک توقف در فرودگاه ناریتای (Narita) ژاپن به سمت سنگاپور می رفتند.

با برقراری این خط هوایی نو، کمپانی آمریکایی یونایند ایرلاینز به شرکت های هواپیمایی قطری و کوانتاس (Qantas) استرالیا می پیوندد که پس از تکنولوژی نو ارائه شده در هواپیماهای بوئینگ و ایرباس و بعلاوه کاهش قیمت سوخت پیروز شده اند پروازهای مستقیم طولانی تری به مشتریان خود ارائه دهند. بعلاوه شرکت هواپیمایی سنگاپور هم میخواهد در سال 2018 با استفاده از هواپیمای ایرباس A350 که قابلیت پروازهای فوق طولانی را دارد، جهت پروازی سنگاپور به نیویورک که عنوان طولانی ترین جهت پروازی مستقیم جهان را در اختیار داشت دوباره احیا کند.

بنا بر اعلام یونایتد ایرلاینز پرواز نو آن ها به سنگاپور، 252 جایگاه خواهد داشت که از این تعداد 48 تای آن مربوط به بلیت های درجه یک (First class)، تعداد 88 جایگاه برای بلیت های کلاس مالی درجه یک (Economy plus) و بقیه آن ها مربوط به کلاس مالی خواهند بود.

خطوط هوایی سنگاپور در سال 2013 طولانی ترین خدمات پروازی مستقیم جهان که از سنگاپور به نیویورک بود را متوقف کرد. این شرکت بعلاوه پرواز مستقیم به نیویورک را در همان سال متوقف کرد.

خطوط هوایی امارات ماه فوریه سال جاری با برقراری پرواز مستقیم از دوبی به پاناماسیتی، مرکز پاناما، عنوان طولانی ترین جهت پروازی در جهان را از آن خود کرد. این پرواز از طریق هواپیمای بوئینگ مدل 777-200LR انجام می گردد. طولانی ترین پرواز مستقیم جهان پیش از این مربوط به جهت هوایی سیدنی به دالاس بود که از طریق خطوط هوایی کوانتاس ارائه می شد.

منبع: skift

منبع: کجارو
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1417

به "تور سنگاپور ارزان: راستا هوایی تازه سان فرانسیسکو ، سنگاپور، طولانی ترین پرواز مستقیم میان شرکت های آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: راستا هوایی تازه سان فرانسیسکو ، سنگاپور، طولانی ترین پرواز مستقیم میان شرکت های آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید