طراحی سایت: معرفی برترین سایت های رزرو هتل خارجی

به گزارش مجله یگانه، برترین سایت های رزرو هتل خارجی

یافتن برترین هتل ها هنگام مسافرت یکی از وقت گیرترین و مهم ترین قسمت های برنامه ریزی سفر شماست. چراکه یکی از بزرگ ترین بخش های هزینه های سفر به آن اختصاص می یابد، بنابراین انتخاب مکان اشتباه می تواند بسیار گران باشد.

طراحی سایت: معرفی برترین سایت های رزرو هتل خارجی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ما لیستی از 9 مورد از برترین سایت های رزرو هتل را تهیه نموده ایم که به شما یاری می نمایند برترین هتل را با قیمت مناسب خود پیدا کنید.

Booking.com

یکی از محبوب ترین سایت مسافرتی آنلاین و برترین سایت های رزرو هتل در دنیا که مرکزی برای تحقیق در خصوص برترین هتل های دنیا، یافتن مناسب ترین قیمت ها و سپس رزرو آنلاین است.

برترین ویژگی: انواع مختلفی از هتل ها و نتایج جستجوی ترکیبی را ارائه می دهد. بوکینگ یک سایت جستجوی هتل خوب برای طیف گسترده ای از بودجه هاست.

رزرو هتل خارجی با بیت کوین و ارز دیجیتال چگونه می باشد؟

AirBnB

وب سایتی است که هر شخصی می تواند خانه، آپارتمان یا اتاق خصوصی خود را برای اجاره به مهمانان در وب سایت قرار دهد. درواقع یک بازار است که افراد دارای اتاق یا خانه و افرادی که در پی محل اقامت هستند را به هم متصل می نماید.

Hotwire.com

در این سایت مکان موردنظر خود را که می خواهید اقامت داشته باشید، انتخاب می کنید تا مجموعه ای از هتل ها با قیمت هایی که اغلب با تخفیف قابل توجهی در آن مکان ارائه می شوند، بیابید. البته یک ویژگی دارد: نام هتل را به شما نمی گوید.

برترین ویژگی: نرخ های فوق العاده که شما را در یک هتل راحت و با قیمت مناسب قرار می دهد.

کارهایی که نباید در هتل انجام داد.

HostelWorld

یک بستر آنلاین برای یافتن و رزرو هاستل (مهمانسرا) در سراسر دنیا است. این برترین سایت رزرو هاستل بوده و شامل یک پایگاه داده بزرگ از هاستل ها با قیمت عالی است.

Hotels.com

مشابهBooking.com و یک آژانس مسافرتی آنلاین است که بانک اطلاعاتی گسترده ای از هتل ها را برای رزرو مستقیم در سایت از سراسر دنیا ارائه می دهد و بخشی از گروه Expedia است.

برترین ویژگی: بیشترین فیلترهای جستجوی هتل را ارائه می دهد.

Agoda

یک سایت رزرو هتل است که طیف گسترده ای از هتل های موجود برای رزرو مستقیم به وسیله وب سایت را ارائه می دهد.

برترین ویژگی: انتخاب خوبی از مکان های مناسب برای اقامت با برترین قیمت ها در مقایسه با هتل های اطراف.

HotelsCombined

یک موتور جستجو برای رزرو هتل است که شما می توانید به وسیله طیف گسترده ای از سایت های رزرو هتل به جستجوی هتل ها بپردازید و قیمت ها را بین آن ها مقایسه کنید که برای صرفه جویی در وقت به جای آنالیز دستی قیمت ها در وب سایت های مختلف رزرو، مفید است.

برترین ویژگی: حجم گسترده نتایج، آن را به سایتی مناسب برای آغاز جستجوی هتل تبدیل می نماید.

TripAdvisor

موتور فراجستجوی هتل است که قابلیتی مانند موتور جستجو همراه با فیلترهای گسترده و گزینه های مرتب سازی را ارائه می دهد. در حقیقت یک ابزار عالی برای یافتن هتلی که دوست دارید در آن اقامت داشته باشید. بعلاوه برای مقایسه قیمت ها بین سایت های مختلف رزرو هتل است.

برترین ویژگی: به کاربران این توانایی منحصربه فرد را می دهد تا هم زمان در خصوصآنالیز هتل ها و مقایسه قیمت بین سایت های مختلف رزرو هتل، تحقیق کنید.

با 10 هتل برتر فرانکفورت آشنا شوید.

Priceline

یک سایت رزرو هتل است که لیستی طولانی از هتل ها را ارائه می دهد و می توان آن ها را مستقیماً به وسیله وب سایت خودشان رزرو کرد (شبیه به Booking.com و Expediaاست).

اینجا جایی است که می توانید تخفیف های گسترده ای را در هتل های ناشناخته به دست آورید. جذابیتش این است که شما نام هتل ها را نمی دانید بنابراین نمی توانید نظرات را بخوانید.

برترین ویژگی: ویژگی های قیمت خود را ذکر کنید و معامله سریع تفاوت عمده آن با سایر سایت های تخفیف هتل است. اگر در پی برترین رزرو هتل هستید و نمی دانید دقیقاً کدام هتل را انتخاب کنید، این ویژگی ها مزایای بزرگ آن خواهد بود.

Expedia

یک رقیب مستقیم برای Booking.com و کل گروه Priceline است. Expedia ،Travelocity و Orbitz همگی لیست بزرگی از هتل ها را جمع آوری نموده و به وسیله وب سایت های مربوطه خود قابلیت رزرو کامل را ارائه می دهند.

داده های استفاده شده و رابط های وب سایت در این سه وب سایت تقریباً یکسان هستند. آن ها در اصل وب سایت های رزرو شبیه به هم هستند.

هنگامی که می خواهید به سفر بروید خصوصاً اگر نخستین سفر شما به مقصد باشد، یک سایت معتبر رزرو هتل می تواند خیال شما را از اقامتی راحت با قیمتی مناسب آسوده گرداند. سایت های رزرو هتل با فیلترها و گزینه های مختلف برترین گزینه مطابق با شرایط شما را ارائه می دهند.

منبع: ژیوار
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: farzin-yeganeh.ir شناسه مطلب: 1546

به "طراحی سایت: معرفی برترین سایت های رزرو هتل خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: معرفی برترین سایت های رزرو هتل خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید